Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima namen voor Pinkpop natuurlijk, maar benieuwd of het ooit nog zover komt dat ze gaan uitverkopen. Echt heel verfrissend is het allemaal niet, ookal probeer je dat met wat 'nieuwere'namen wel. 3 headliners + programmering is gewoon achterhaald.
Tickettypes en prijzen
Alle belangrijke informatie op een rijtje:
Loyalty ticket: €285 incl. servicekosten (max. 4 tickets). Dit weekendticket is alleen beschikbaar tijdens de pre-sale voor mensen die een kaartje kochten voor de 2025 editie. Kom je hiervoor in aanmerking? Dan ontvang je hier vandaag een aparte mail over, check ook je spam folder.
Is dit op naam voor alle 4 tickets? Zoniet, wij zoeken er 3 haha In 2024 ook met 3 geweest, vorige editie niet door zwangerschap en graag in 2026 weer! (We adopteren dus altijd een vriendin als derde festivalganger, vandaar met 3)
De reden van het enthousiasme gaat met name over namen als The Cure, Foo's, Franz Ferdinand, White Lies, Editors etc. Dat zijn prima namen, maar wel allemaal wat belegen natuurlijk. Pinkpop laat iig hun concept van verjongen volledig los.
Ah oke... dan laten we hem op dat punt maar het voordeel vd twijfel gunnen. Maar dan vind ik dat interview in het AD nog steeds tenenkrommende uitspraken bevatten. "Met alle respect voor andere festivals, maar de optelsom van al onze acts is echt van een ander niveau.” Bah.
De reden van het enthousiasme gaat met name over namen als The Cure, Foo's, Franz Ferdinand, White Lies, Editors etc. Dat zijn prima namen, maar wel allemaal wat belegen natuurlijk. Pinkpop laat iig hun concept van verjongen volledig los.
Hebben ze mazzel dat ze dit jaar The Cure en de Foo's hebben kunnen strikken. Is dan wel weer spannend voor volgend jaar - maar hopen dat er dan weer grote rocknamen touren.
Ah oke... dan laten we hem op dat punt maar het voordeel vd twijfel gunnen. Maar dan vind ik dat interview in het AD nog steeds tenenkrommende uitspraken bevatten. "Met alle respect voor andere festivals, maar de optelsom van al onze acts is echt van een ander niveau.” Bah.
Glamping is al in de pocket, nu nog weekendtickets. Wauw wauw, zoveel zin in! Dit meemaken op dezelfde dag dat ons bod voor een nieuwe woonst aanvaard is, tranen van geluk
Hebben ze mazzel dat ze dit jaar The Cure en de Foo's hebben kunnen strikken. Is dan wel weer spannend voor volgend jaar - maar hopen dat er dan weer grote rocknamen touren.
Als er in 2027 toevallig weer wat meer grote popnamen beschikbaar zijn, zullen ze die boeken (naast ander type namen). Ik geloof niet zo in een concept of visie bij dit soort grote festivals (en bij Live Nation/MOJO). Ze zetten neer wat er beschikbaar is. In 2026 zijn er blijkbaar meer rockacts beschikbaar en beduidend minder grote popacts. Dat kan in 2027 weer totaal anders zijn.
Dat concept laten ze naar mijn mening met namen als 21P,Yungblud, Teddy Swims en Zara Larson juist niet los. Het is nu meer in Balans omdat er 2 klassieke Pinkpop namen bovenaan staan. Maar het is en blijft een kwestie van beschikbaarheid van dat jaar.
Dat concept laten ze naar mijn mening met namen als 21P,Yungblud, Teddy Swims en Zara Larson juist niet los. Het is nu meer in Balans omdat er 2 klassieke Pinkpop namen bovenaan staan. Maar het is en blijft een kwestie van beschikbaarheid van dat jaar.