Pinkpop 2026

Ja eens, missen toch nog op z'n minst 1, dan wel 2 subs.
Kan zijn dat er aan de bovenkant nog grote namen / Subs bij komen. Zo heeft het 2e pakketje ook weer grote impact op kaartverkoop etc. Ofja zo zou ik het zelf aanpakken. Ik verwacht sws volbeat nog bij het 2e pakketje.

Kan zijn dat er aan de bovenkant nog grote namen / Subs bij komen. Zo heeft het 2e pakketje ook weer grote impact op kaartverkoop etc. Ofja zo zou ik het zelf aanpakken. Ik verwacht sws volbeat nog bij het 2e pakketje.
en one republic. die als sub bij twentyonepilots bijv?

3x al op een haar na naast een code gegrepen op dit forum, iemand die nog een code heeft die niet gebruikt wordt?

Had voor dit jaar wel een ticket, maar geen presale code ontvangen. Ik denk dat ik op een zwarte lijst sta omdat ik mijn ticket van dit jaar heb moeten verkopen op ticketswap.. mocht er nog iemand een code kwijt willen hoor ik het graag.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Tirsa gaf aan in een van de interviews dat Foo Fighters een exclusieve benelux show op Pinkpop spelen. Dat is dan weer heel knap geboekt. Maar dan vraag ik me toch echt af wie op TW Classic speelt? Ik had begrepen dat ze deze deelde. Maar er zal wel iets niet zijn doorgegaan.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Weer even vluchtig bijgelezen hier. Leuke eerste worp wel wat mij betreft toch? Waarom ze hier nou mee gewacht hebben ontgaat mij wel totaal. Hadden alles al veel eerder kunnen droppen. De zondag vind ik persoonlijk de beste dag.

Dat heb je al denk ik...met teddy swims.

Edit: Overigens is de grote missende naam daar Bad Omens denk ik. Die hebben nog een AFAS te verkopen. Zeker gezien Sleep Theory en The Plot in You er ook staan vrijdag.
Dan zouden ze op de 18e op Summer punch moeten staan en dan 4 dagen achter elkaar spelen. Lijkt me geen hele grote kans eigenlijk. Verwacht dan nog eerder dat ze weer terug vallen op Nothing but Thieves.

Ik vind het een hele puike bovenkant hoor. Foo Fighters - The Cure - 21P - Teddy Swims - Editors - Yungblud eert de rock bovenkant die veel Pinkpop bezoekers aanspreekt en die tegelijkertijd relevant genoeg is om ook jonge bezoekers aan te spreken.

Vergelijken met Werchter is niet eerlijk en heeft ook geen zin(2 headliners per dag een dag extra en een unit van een tent waar eigenlijk ook acts staan die middelgrote festivals gewoon headlinen). Oh en je kan ook nog eens Lewis Capaldi vermijden, dat is toch hemels?

Qua timing hadden ze wel echt veel eerder in actie mogen komen, maar ik denk zelf dat desondanks wel een heel succesvolle editie gaat worden. Alvast heel veel voorpret gewenst aan degenen die snel hun ticket gaan scoren 🙂

Iemand hier een code over? Ik drukte op 'terug' omdat ik de groeps ticket niet kon vinden en dacht dat ik de verkeerde selectie had gemaakt en blijkbaar is nu mijn code verlopen. :(

• Sad
Waarderingen: Festivaltime
Dat heb je al denk ik...met teddy swims.

Edit: Overigens is de grote missende naam daar Bad Omens denk ik. Die hebben nog een AFAS te verkopen. Zeker gezien Sleep Theory en The Plot in You er ook staan vrijdag.
Dat zou gruwelijk zijn, oh my god haha

Dan zouden ze op de 18e op Summer punch moeten staan en dan 4 dagen achter elkaar spelen. Lijkt me geen hele grote kans eigenlijk. Verwacht dan nog eerder dat ze weer terug vallen op Nothing but Thieves.
Scherp, over het hoofd gezien.

Iemand hier een code over? Ik drukte op 'terug' omdat ik de groeps ticket niet kon vinden en dacht dat ik de verkeerde selectie had gemaakt en blijkbaar is nu mijn code verlopen. :(
Balen ik heb nog niets ontvangen. Onder welke naam komt mail binnen?

Vind het vooral knap dat ze Mumford weten te vermijden hebben op PP.
Persoonlijk kan ik Mumford best goed hebben.
Sterker nog, vind dat qua albummuziek boeiender dan 21 Pilots, maar live slaat het voor mij wel een beetje dood.
Capaldi vind ik een harstikke sympathieke kerel, maar die muziek trek ik gewoon niet.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Persoonlijk kan ik Mumford best goed hebben.
Sterker nog, vind dat qua albummuziek boeiender dan 21 Pilots, maar live slaat het voor mij wel een beetje dood.
Capaldi vind ik een harstikke sympathieke kerel, maar die muziek trek ik gewoon niet.
Over Capaldi gesproken...😅

Begin volgend jaar dan misschien toch maar mijn OOR abonnement afsluiten en een weekendje Pinkpop proberen.

Users who are viewing this thread