Pinkpop 2026

3x al op een haar na naast een code gegrepen op dit forum, iemand die nog een code heeft die niet gebruikt wordt?
een kameraad van mij die dit jaar niet naar pinkpop gaat kan ik wel ff vragen. zoja, dan reserveer ik die code voor jou aangezien je net een minuut later was dan mart in mn dm;)

• Geweldig
Waarderingen: luluasas
Tirsa gaf aan in een van de interviews dat Foo Fighters een exclusieve benelux show op Pinkpop spelen. Dat is dan weer heel knap geboekt. Maar dan vraag ik me toch echt af wie op TW Classic speelt? Ik had begrepen dat ze deze deelde. Maar er zal wel iets niet zijn doorgegaan.
Vorige keer waren Foo’s exclusief op RW. Dus niets speciaals op zich.
Dit was niet de act die ze gingen delen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje, PJ en elo
Vorige keer waren Foo’s exclusief op RW. Dus niets speciaals op zich.
Dit was niet de act die ze gingen delen.
Vraag me af hoe dat gelopen is dan. TW Classic komt vandaag ook niet meer denk ik (morgen dan?). En ze gaan die naam dus niet delen.

Vraag me af hoe dat gelopen is dan. TW Classic komt vandaag ook niet meer denk ik (morgen dan?). En ze gaan die naam dus niet delen.
de kans dat ze die naam delen is nihil
en goddank die laatste aankondiging van Live is Live ook niet vanmorgen 🙈

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
de kans dat ze die naam delen is nihil
en goddank die laatste aankondiging van Live is Live ook niet vanmorgen 🙈
Dan wordt het toch even benauwd he.

Enthousiast :
Foo Fighters, YUNGBLUD, Teddy Swims, Editors, Kingfishr, IDLES, DI-RECT, The Pretty Reckless, The Beaches, Lauren Spencer Smith, HEAVN, White Lies

gematigd enthousiasme :
Twenty One Pilots, Zara Larsson, The Cure, Franz Ferdinand, BENTE, Suzan & Freek

moet me nog beter of geheel inluisteren:
The Plot in You, Sleep Theory, De Herfshane Band, Sofi Tukker, Giant Rooks, The Haunted Youth, Ski Aggu, Royel Otis, Wet Leg, Dogstar, Fat Dog, Max McNown

Niet mijn ding:
Roxy Dekker, Alessi Rose

( kan me goed voorstellen dat ik vrijdag en zaterdag wat/uurtje eerder het terrein kan verlaten... )

Kan me goed voorstellen dat je tevreden bent met de Lineup tot dusver Dennis, mooI!
betreft je 'beter/nog geheel inluisteren' :
- The Haunted youth al wel eens gezien? Een heel goede live band met diverse raakvlakken, zal je vast kunnen bekoren
- Wet Leg vond ik erg aanstekelijk op Werchter dit jaar, gezien je Pretty Reckless voorkeur en ook the Beaches ; meepakken! Wet Leg schuurt harder dan the Beaches en brengt wel wat power op het podium
- Fat Dog stond dit jaar tegenover Underworld op Werchter, alles behalve een leuke keuze. Toch met vriendinlief voor Fat Dog gegaan omdat dat de 1e keer was (underworld 2,5 keer gezien denk) En die keuze is heeeeeeeeel erg bevallen. Kan me voorstellen dat je via de steams nog niet echt een beeld hebt van het gefeest. Maar dat was verreweg de tofste pit waar ik ooit in heb gestaan. We hadden een plek afgesproken waar we elkaar weer zouden treffen mochten we elkaar kwijtraken (bij die oude bebaarde mannen daar achteraan) Maar die lagen na 2 nummers al net zo verspreid over de grond als ieder ander haha, aanrader!

Omdat een band als Foo’s ook wel weten dat fans die verplaatsing wel maken indien nodig.
Fenomeen dat je bij wel meer bands ziet:

ik gok Billy Eilish aangezien er zo opvallend over gepraat wordt in dat interview..
Heb ik al meermaals aangehaald. Naam Billie valt echt jaar op jaar voor de festivals juni/juli achter de schermen. Maar komt er precies maar niet van.
Zal er wel is van komen maar is echt opmerkelijk.

Maar was wel off the table al lange tijd voor dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: PJ, Timmetje en Lars.
Grote blij met deze namen. Zitten mooie tussen. Mis alleen nog steeds Within Temptation, die mogen echt weer eens komen. 15 jaar geleden is veel te lang. Ze willen er heel graag weer staan. En horen er ook gewoon te staan.

De loyalty presale en korting is ook erg mooi. Sowieso goed dat de kaartjes zelfde prijs zijn gebleven.

Overigens wel grappig om de reacties te lezen op de line up vanaf verschillende social media. Zo wordt natuurlijk op Facebook goed gereageerd op The Cure en Foo Fighters en juist op TikTok de reacties goed gaan op 21P, Alessi Rose en Zara Larsson.

Waar je eerst niet altijd vrolijk werd van de reacties op social media, lijken de meeste wel overtuigd en positief.
Een echt festival voor jong en oud :)

• Leuk
  • 100
Waarderingen: jeff250381 en Casper1995

Users who are viewing this thread