We hebben nog een kleine dag, hier moeten we toch uit zien te komen
Wat we weten:
-Morgen komen TW classic (zie het tw classic topic) en Pinkpop allebei met een naam/namen
-Het lijkt er op dat het bij Pinkpop om de derde headliner naast te cure en foo fighters gaat. Daarmee gaat het waarschijnlijk/normaal gesproken om een pop naam.
-Het feit dat ook tw classic de naam deelt, zegt mij dat het toch een iets 'oudere' act is. Zie een chappel roan bijvoorbeeld niet op te classic staan.
-En het heeft er alle schijn van dat Pinkpop op de laatste headliner geeft gewacht voor de aankondiging, dus wellicht ook een act die nog geen of weinig optredens heeft staan.
-klein dingetje wel: als je naar tw Classic de laatste jaren kijkt is het toch wel erg veel rock/alternatief, logisch uiteraard. Er heeft nog nooit echt een grote popheadliner gestaan, behalve Robbie Williams en sting.
Alles bij elkaar genomen kom ik op een oude pop headliner
Kylie Minoque? Lenny Kravitz?(Ja het is niet echt poo, maar noem hem toch maar

, laten we hopen dat het gewoon Bospop wordt) Bruno mars? (Oud is hier relatief, maar toch zeker ervaren) Lady gaga?(Zie ik zelf niet echt gebeuren maar goed, past wel bij mn eigen analyse). Stromae? Ook al benoemd eerder
Jullie nog namen die in dit rijtje passen?