Pinkpop 2026

Past ook niet echt in hun tourschema volgens mij. Kan alleen de 19e en dan spelen ze 3 dagen achter elkaar.
Pinkpop Hurricane Southside
Doen ze wel vaker zie ik 3 dagen achter elkaar en veel meer data hebben die nog niet staan.
Nothing but thieves ook een goede kanshebber wat mij betreft

Bij angst of groot enthousiasme schakelt de prefrontale cortex deels uit. Wat je hier leest zijn toch voornamelijk emotie- en overlevingsreacties uit het limbisch systeem. 😬
Iedereen is wel erg geschrokken van zoveel inzicht. Of we zijn klaar met speculeren.

Ik hoopte op nog een teaser vanavond maar het is nu gewoon wachten tot morgen.
Toch wel erg benieuwd of we flink verrast worden met de 3 headliner, of dat het toch M&S is.

Geen hint vanmiddag?

Benieuwd of RTL Boulevard net als afgelopen jaar een naam (nl) bekend mag maken?
Nothing To Lose Arcade GIF by DI-RECT

• Haha
Waarderingen: elo
Die had regulier RW wel gehad dan denk ik
Stromae is een naam waarvan het niet perse gek is dat hij op een apart event staat. Zoals Elo al zei: de meeste festivals hebben hun headliners al; het is ook een act waarvan het niet gek is dat hij aankomend jaar twee festivals aandoet en "rustig aan" zijn comeback maakt.

Dit i.t.t. tot bijvoorbeeld een Eilish, die dan ook echt wel op Mad Cool e.d. had gestaan.

• Leuk
Waarderingen: colette283
Fluitje is Learn to Fly.
Is het begin van het refrein en het einde. Klopt als je het mee zou zingen.
Ik heb dit nu in meerdere reacties gelezen maar zelfs met die plaat over de oortjes ernaast houdend hoor ik de overeenkomst niet.. zit om te beginnen al compleet in een andere toonsoort.
Omen van Prodigy is het ook niet.

Users who are viewing this thread