Pinkpop 2026

Dat antwoord is simpel: nee dat trekt hij niet. Maar dat deed Muse ook niet, bijvoorbeeld. Ik zou het tof vinden.
Is alleen alles behalve een Classic voor Werchter maar daar staat blijkbaar iets anders als we gewoon zijn dus vandaar dat ik dacht aan Chapell Roan. Heeft vorig jaar ook een beperkte tour gedaan in Europa. Alleen augustus eigenlijk.

dat is nog steeds iets idd... zelfde voor GnR
GnR is het niet of @jimmywe zet ons op het verkeerde been want is bij uitstek een prima headliner voor TW. Maar de headliner op TW is iets anders dan normaal.. Maroon 5 heeft al jaren niet meer in België gestaan en in Nederland verkopen ze met moeite een Ziggo Dome uit als ze dat al voor mekaar krijgen.

Maar Chappel Roan lijkt me dus wel een kanshebber voor die laatste spot. Wil er nog wel een naam ingooien waar jullie op kunnen schieten.....
Ava Max.
Nee, lijkt me niet dat ze die op Classic zetten. Maroon 5 lijkt me te klein.

Ik zet in op Usher, Stromae of Bieber.

GnR is het niet of @jimmywe zet ons op het verkeerde been want is bij uitstek een prima headliner voor TW. Maar de headliner op TW is iets anders dan normaal.. Maroon 5 heeft al jaren niet meer in België gestaan en in Nederland verkopen ze met moeite een Ziggo Dome uit als ze dat al voor mekaar krijgen.
Mojo deelt nu wel mysterieus filmpje op Facebook van Guns ‘N Roses

• Thinking
Waarderingen: PJ
We hebben nog een kleine dag, hier moeten we toch uit zien te komen 😜

Wat we weten:
-Morgen komen TW classic (zie het tw classic topic) en Pinkpop allebei met een naam/namen
-Het lijkt er op dat het bij Pinkpop om de derde headliner naast te cure en foo fighters gaat. Daarmee gaat het waarschijnlijk/normaal gesproken om een pop naam.
-Het feit dat ook tw classic de naam deelt, zegt mij dat het toch een iets 'oudere' act is. Zie een chappel roan bijvoorbeeld niet op te classic staan.
-En het heeft er alle schijn van dat Pinkpop op de laatste headliner geeft gewacht voor de aankondiging, dus wellicht ook een act die nog geen of weinig optredens heeft staan.
-klein dingetje wel: als je naar tw Classic de laatste jaren kijkt is het toch wel erg veel rock/alternatief, logisch uiteraard. Er heeft nog nooit echt een grote popheadliner gestaan, behalve Robbie Williams en sting.

Alles bij elkaar genomen kom ik op een oude pop headliner

Kylie Minoque? Lenny Kravitz?(Ja het is niet echt poo, maar noem hem toch maar🙈, laten we hopen dat het gewoon Bospop wordt) Bruno mars? (Oud is hier relatief, maar toch zeker ervaren) Lady gaga?(Zie ik zelf niet echt gebeuren maar goed, past wel bij mn eigen analyse). Stromae? Ook al benoemd eerder

Jullie nog namen die in dit rijtje passen?

Als ze die vergane glorie na die mislukte poging in Landgraaf een paar jaar terug nu alsnog op Pinkpop zetten laat dat wel zien hoe belangrijk ze Pinkpop vinden.

Zal wel Ziggo zijn toch? Toch?!

• Pray
Waarderingen: hersenscheetje
Als ze die vergane glorie na die mislukte poging in Landgraaf een paar jaar terug nu alsnog op Pinkpop zetten laat dat wel zien hoe belangrijk ze Pinkpop vinden.

Zal wel Ziggo zijn toch? Toch?!
Of in Eindhoven? Zochten ze daar niet nog een act voor het Philips Stadion?

Het lijkt me overigens niet, want dit zou wel een 'reguliere' act voor TW classic zijn toch? En Jimmy zij dat het iets anders is dan ze gewoon zijn op tw classic?

Maar heel toevallig is het wel🙈

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000 en Timmetje
Als je the Cure en FF hebt en je wilt een nieuwe doelgroep aanspreken zoals ze "met de nieuwe richting" willen doen, zal de derde headliner toch echt wel iets moeten zijn wat de jeugd trekt, dan kun je niet met een GnR of Lenny Krevat (Limburgs grapje) aan komen zetten.

Want? Met "grote popheadliner die veld voltrekt" voldoet hij aan alle vereisten.
Ik hou persoonlijk niet erg van Franse muziek en de muziek van Stromae is niet mijn ding. Maar hij verkoopt tickets dus in dat opzicht zou het geen slechte boeking zijn denk ik.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread