Pinkpop 2026

578081056_1399758368176938_5707905554048414581_n.jpg

Ook in de buurt rond die tijd.
Ja zie verder ook geen NL datum dus heel grote kans. Hopelijk niet te hoog dan

als ik kijk naar festival headliners in Zuid Amerika in het voorjaar met nog geen EU festival data zitten er best kansen.
Tourde Chappel Roan en Sabrina Carpenter afgelopen zomer al tijdens de festivalzomer in EU, wellicht zijn die kansen kleiner.
Tyler the Creator, zat vlak voor de festivalzomer in EU, kans is iets groter.
The Killers en Mumford and Sons nog geen EU data en afgelopen zomer ook niet in EU, die kunnen best door touren door EU.

sterker nog, One Republic staat met Maroon 5 op Hyde Park, ze zouden zelfs samen kunnen komen ?
One Republic sub Main, TOP afsluiter Noord en Maroon 5 headliner Main is dan een optie?
Na die verplaatsing naar Ziggo de vorige keer Nederland lijkt me dat sterk.

sterker nog, One Republic staat met Maroon 5 op Hyde Park, ze zouden zelfs samen kunnen komen ?
One Republic sub Main, TOP afsluiter Noord en Maroon 5 headliner Main is dan een optie?
Die dat zou ik ver wegblijven van Landgraaf.

Maar buiten mijn persoonlijke mening; Maroon zal daar eerder Noord afsluiten, 21Pilots absolute headliner als je tussen hen moet kiezen in NL

Maroon 5 als Head Noord en Sabrina als Head Zuid zou ik dan weer prima vinden, mag One Republic gerust nog sub zijn zelfs!

Gister heb ik wel nog Niek Murray gespot in de Afas bij Turnstile, dacht eigenlijk nog om hem even aan te spreken om te vragen wat nou precies de reden was waarom hij weg is gegaan bij PP. Is toen eigenlijk maar 1 artikel van gekomen en door pinkpop zelf helemaal niks van naar buiten gecomunniceerd, als ik me het goed herinner.

Maar toch niet gedaan haha

Veel gelezen vandaag, maar het blijft toch gewoon heel raar dat áls je de FF in 2026 hebt.. je dan vandaag muisstil bent. (Het gaat er al jaren over..)

Alle FF hype is straks weer voorbij.

Hetzelfde verhaal geldt eigenlijk ook voor The Cure, daar heb ik nu echt al 25 bekendmakingen van gezien.

Ben heel benieuwd wat ze met deze 'marketingstrategie' hopen te bereiken...
Ik denk dat de gemiddelde nederlandse bezoeker, geen idee heeft waar The Cure of FF eventueel staat.. die hype komt pas tot leven als ze worden aangekondigd in Nederland, wij weten hier wat waar speelt door Europa maar ook daarbuiten!
Zou me meer aantrekken van wat Werchter, Pukkelpop, Graspop doet en uiteraard de Nederlandse festivals

wat ook zou kunnen, Florence + The Machine als headliner (er ontbreekt een female headliner) en dan er voor One Republic of TOP als Noord sluiter en Within Temptation als mainstage sub op zaterdag...

• Winning
Waarderingen: Oasiss
Naam die ik nog niet heb zien passeren, rosalia...? recent nieuw album uit
De gedachtegang is dat, aangezien ze nog niet aangekondigd is op een Spaanstalig festival, ze wellicht komende zomer eerst stadions zal doen en dan in 2027 (misschien) festivals. Maar zou heel dikke vis zijn als Pinkpop deze heeft weten vast te leggen, bijna te visionair naar Pinkpop-normen 😅

wat ook zou kunnen, Florence + The Machine als headliner (er ontbreekt een female headliner) en dan er voor One Republic of TOP als Noord sluiter en Within Temptation als mainstage sub op zaterdag...
Kan One Republic niet gewoon als sub Noord dan? Florence - TOP - Within Temptation - One Republic is nog een mooi rijtje alleszins

Kan One Republic niet gewoon als sub Noord dan? Florence - TOP - Within Temptation - One Republic is nog een mooi rijtje alleszins
Dat lijkt me wel heel stacked One Republic was de vorige keer ook Sub van South dus gaan dat dan niet doen lijkt mij. Was overigens wel echt slecht ging er met me vriendin kijken want zij vond dat leuk nou we waren er allebei niet over te spreken na de show

Users who are viewing this thread