Pinkpop 2026

Dat lijkt me wel heel stacked One Republic was de vorige keer ook Sub van South dus gaan dat dan niet doen lijkt mij. Was overigens wel echt slecht ging er met me vriendin kijken want zij vond dat leuk nou we waren er allebei niet over te spreken na de show
Liefst blijven ze weg van Pinkpop, maar goed, ander voorstel (al denk ik dat Within Temptation er dan niet in meegaat)

Zuid: TOP - One Republic
Noord: Florence - Within Temptation

Liefst blijven ze weg van Pinkpop, maar goed, ander voorstel (al denk ik dat Within Temptation er dan niet in meegaat)

Zuid: TOP - One Republic
Noord: Florence - Within Temptation
Zou trouwens ook wel een bizarre kwartet zijn haha zie eigenlijk bijna bij geen een echt overlap met elkaar maar dat maakt het dan ook wel weer Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Als het geen Sabrina wordt, dan mag van mij gerust Maroon 5 maar dan wel als head Noord. Iets zoals het volgende dan:

Zuid: TOP - Within Temptation
Noord: Maroon 5 - Wet Leg

Als het geen Sabrina wordt, dan mag van mij gerust Maroon 5 maar dan wel als head Noord. Iets zoals het volgende dan:

Zuid: TOP - Within Temptation
Noord: Maroon 5 - Wet Leg
Maroon 5, alsjeblieft niet...
Hoop dat ze hen samen met Onerepublic in het philips stadion wegzetten. Kan hij daar al z'n geschreven nummers voor andere nog eens laten horen 😴

Naam die ik nog niet heb zien passeren, rosalia...? recent nieuw album uit
Denk geen naam voor Pinkpop. Sowieso maar de vraag of die komende zomer op festivals staat, want volgens mij nog nergens aangekondigd.

Maar als die gaat touren verwacht ik haar eerder op Lowlands.

wat ook zou kunnen, Florence + The Machine als headliner (er ontbreekt een female headliner) en dan er voor One Republic of TOP als Noord sluiter en Within Temptation als mainstage sub op zaterdag...
Sharon is ook een vrouw😜. Mag ook best wel afsluiten hoor.

WT is op Pinkpop gewoon een band die om 17:00 op Noord of Main staat.
Within Temptation is een band die aankomend jaar al 19 jaar niet meer op Pinkpop gestaan heeft.
NL acts van dit formaat staan meestal rond 17:00 / 18:00 op mainstage, met enkele uitschieters om 20:00 / sub main (als Anouk). Daar (als sub main) zie ik ze nog best terecht komen.

wat ook zou kunnen, Florence + The Machine als headliner (er ontbreekt een female headliner) en dan er voor One Republic of TOP als Noord sluiter en Within Temptation als mainstage sub op zaterdag...
We zijn met z'n allen best wel gefocust op een vrouwelijke headliner. Maar is die focus wel zo terecht? Alleen Pink en Olivia Rodrigo hebben er als vrouwelijke headliner gestaan...

Ik zou niet verbaasd zijn van een zaterdag met Maroon 5 - Kings of Leon als co-headliners. Heb je toch pop en KoL is ook als rock heel behapbaar voor mainstreamers en voor rock-liefhebbers nog wel acceptabel.

Overigens vind ik Maroon 5 muziek waarmee je zelfs terroristen nog niet mee zou mogen martelen…

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime en Oasiss
Ik denk dat de gemiddelde nederlandse bezoeker, geen idee heeft waar The Cure of FF eventueel staat.. die hype komt pas tot leven als ze worden aangekondigd in Nederland, wij weten hier wat waar speelt door Europa maar ook daarbuiten!
Zou me meer aantrekken van wat Werchter, Pukkelpop, Graspop doet en uiteraard de Nederlandse festivals
De Foo Fighters fan ziet die aankondigingen toch ook? Bij mijn vrienden gaat het ook al in appgroepen rond.

En Werchter en BKS zijn al bezig met droppen van namen.

Ik blijf me gewoon verbazen over hoe dit allemaal gaat daar in Landgraaf. (2 woorden 9 letters.. )

Brunssummerheide is best ok, maar valt in het niet bij de Sallandse heuvelrug of Lemelerberg. Ik heb gelukkig al op diverse plaatsen in NL mogen wonen (ook in Heerlen), maar kan nou niet zeggen dat ik warm word van Heerlen eo
Maastricht daarentegen is een fantastische stad!
Daaaaanke!

Users who are viewing this thread