Pinkpop 2026

foo fighters kan toch echt niet meer missen
een gat op de zondag en volgens mij is Pinkpop de enige Major die nog een grote band nodig heeft op die dag.

Sabrina Carpenter zie ik niet meer gebeuren, dan waren er inmiddels nog wel meer festivals geweest die haar hadden aangekondigd.
.
Offspring , niet , 3 dagen bezet.

Papa roach zou dan 4 dagen achter elkaar moeten spelen, dus lijkt me ook niet.
Offspring en papa Roach staan al op jera on air

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en HaaEll
Ze hebben gewoon niks meer te zoeken op de majors. En terecht.
Alleen worden ze daar over het algemeen nog steeds wel geboekt. Gezien hun kaartverkoop de laatste keer passen ze nu prima op Bospop maar ik vrees dat ze toch wat te duur zijn voor zo'n festival...?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik zie nu pas de aangekondigde line-up van Hellfest en nog wat conclusies eruit denk ik:
  • BMTH wordt hem sowieso niet, want nu mooi do-za gespreid dus lijkt me bewust gedaan om geen opeenvolgende dagen te moeten spelen

• Bad Omens + Architects + Three Days Grace kan enkel op de vrijdag nog & The Gathering de zaterdag, maar dan allemaal 3 dagen op een rij

• The Pretty Reckless + The Hives zijn in de buurt en wel nog PP-namen vind ik

Bijlagen

• IMG_5662.jpeg
    IMG_5662.jpeg
    783,8 KB · Weergaven: 18
foo fighters kan toch echt niet meer missen
een gat op de zondag en volgens mij is Pinkpop de enige Major die nog een grote band nodig heeft op die dag.
Als ik het schema eens goed bekijk wordt denk ik alleen Pinkpop nog toegevoegd.

Ik zie nu pas de aangekondigde line-up van Hellfest en nog wat conclusies eruit denk ik:
  • BMTH wordt hem sowieso niet, want nu mooi do-za gespreid dus lijkt me bewust gedaan om geen opeenvolgende dagen te moeten spelen

• Bad Omens + Architects + Three Days Grace kan enkel op de vrijdag nog & The Gathering de zaterdag, maar dan allemaal 3 dagen op een rij

The Gathering staat al exclusief op Into The Grave, dus die kan je sowieso schrappen

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ga zeker 'ns naar de Brunssummerheide, het gehele gebied langs de Worm, het krijtlandschap bij Voerendaal en Simpelveld, zelfs bepaalde plekken in Heerlen. Tegenwoordig ook nog de mooiste gemeente van NL erbij (Beekdaelen, vooral Sweikhuizen dan 😁). Zelfs het gebied rondom Megaland is prachtig.
Brunssummerheide is best ok, maar valt in het niet bij de Sallandse heuvelrug of Lemelerberg. Ik heb gelukkig al op diverse plaatsen in NL mogen wonen (ook in Heerlen), maar kan nou niet zeggen dat ik warm word van Heerlen eo
Maastricht daarentegen is een fantastische stad!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maria
als, dan hopelijk een Axl in goede doen... Verder blijft GnR legendarisch en een prima band met Slash die eigenlijk nooit tegenvalt
Afgelopen zomer gnr in Luxemburg gezien. Axl was subliem (net als het jaar daarvoor in Frankfurt en jaar daarvoor in Bordeaux). Slash is vaker de dissonant.

Twee jaar terug in Groningen gezien toen was Axl slecht bij stem.

Afgelopen zomer gnr in Luxemburg gezien. Axl was subliem (net als het jaar daarvoor in Frankfurt en jaar daarvoor in Bordeaux). Slash is vaker de dissonant.

Twee jaar terug in Groningen gezien toen was Axl slecht bij stem.
LOL, sorry hoor, maar AXL en subliem in 1 zin gaan voor mij absoluut niet samen. Ik had ze graag nog eens zien, heb ze om een of andere reden altijd misgelopen, maar het is nu echt zonde van het geld, en zijn echt veel betere (metal/hardrock)acts te boeken momenteel

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Loek123

The Pretty Reckless heeft enkele jaren geleden geannuleerd voor PP dus die hebben nog wel iets goed te maken en mogen zeker komen. Bad Omens had ik wel graag gezien maar inderdaad 3 dagen dan... En voor Volbeat zou het ook een heel druk weekend worden... en mits ze headlinen in Dessel wat toch niet zo ver van Landgraaf is, twijfel ik daar ook aan. Maar we kunnen blijven hopen zolang de affiche niet gekend is.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Eerlijk gezegd zie ik nu eerder BMTH gebeuren als Volbeat want die moeten dan vr graspop-za hellfest-zondag pinkpop dat lijkt me niet. Maar kan natuurlijk ook allebei niet en dat ze alleen KOL hebben bijvoorbeeld als een soort co-head met 21 pilots

578081056_1399758368176938_5707905554048414581_n.jpg

Ook in de buurt rond die tijd.

Eerlijk gezegd zie ik nu eerder BMTH gebeuren als Volbeat want die moeten dan vr graspop-za hellfest-zondag pinkpop dat lijkt me niet. Maar kan natuurlijk ook allebei niet en dat ze alleen KOL hebben bijvoorbeeld als een soort co-head met 21 pilots
Op vrijdag dan voor/na The Cure? Zij gaan alleszins enkel komen voor erna om in het donker te spelen, maar gaat The Cure dan genoegen nemen met Head Noord?

Users who are viewing this thread