Pinkpop 2026

Zuid-Limburg is een prachtige provincie, regio parkstad daarentegen...
Ga zeker 'ns naar de Brunssummerheide, het gehele gebied langs de Worm, het krijtlandschap bij Voerendaal en Simpelveld, zelfs bepaalde plekken in Heerlen. Tegenwoordig ook nog de mooiste gemeente van NL erbij (Beekdaelen, vooral Sweikhuizen dan 😁). Zelfs het gebied rondom Megaland is prachtig.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: colette283 en Loek123
Woensdag dan The Cure en Foo Fighters met bekendmaking datum start ticketverkoop?

Als Foo's ergens anders hadden gestaan in Nederland waren ze vandaag wel bekend gemaakt. Enige reden van uitstel is een festival en dat is Pinkpop of ze staan niet in Nederland maar dat kan ik me ook niet voorstellen.
Neeeee, dat kan ook haast niet anders.

Maar stel nou dat er tussen beiden een conflict is en de Foo's willen daadwerkelijk in Nederland een stadion doen in het Pinkpop weekend.
Nou dan zijn de rapen gaar in Landgraaf, en weet je zeker dat je een dramatisch weekend tegemoet gaat.

Beetje vreemde hypothese.......maar het zou in theorie kunnen.

• Verdrietig
Waarderingen: PJ
Maar stel nou dat er tussen beiden een conflict is en de Foo's willen daadwerkelijk in Nederland een stadion doen in het Pinkpop weekend.
Nou dan zijn de rapen gaar in Landgraaf, en weet je zeker dat je een dramatisch weekend tegemoet gaat.

Beetje vreemde hypothese.......maar het zou in theorie kunnen.

Haha wat is dit nou. 😂

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Blijf het idee hebben dat we The Cure - Gnr - Foo Fighters gaan krijgen.

Met een goeije undercard, en die kun je komend jaar echt heel dik in de breedte hebben. Kun je gewoon met die headliners uitverkopen. Is het niet je ding ( ja iedereen die non stop Gnr de grond in duwt ) lekker optijd naar de camping of de tent in voor een alternatief.

Met een goeije undercard, en die kun je komend jaar echt heel dik in de breedte hebben. Kun je gewoon met die headliners uitverkopen. Is het niet je ding ( ja iedereen die non stop Gnr de grond in duwt ) lekker optijd naar de camping of de tent in voor een alternatief.
Als er een alternatief in de tent is.

Niemand duwt GnR de grond in trouwens. De meeste mensen hopen gewoon dat ze er niet staan vanwege Axl.

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Als er een alternatief in de tent is.

Niemand duwt GnR de grond in trouwens. De meeste mensen hopen gewoon dat ze er niet staan vanwege Axl.
Maar daar heeft Alpine ook wel een oplossing voor.
Ik zou ze best nog weleens willen zien.

Axl is degene die Gnr de grond in duwt

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
als, dan hopelijk een Axl in goede doen... Verder blijft GnR legendarisch en een prima band met Slash die eigenlijk nooit tegenvalt
Ja, om er dan toch nog een keer serieus op in te gaan: ik heb hier op het forum gezien dat jullie bij de show in Weert gelukkig een betere Axl troffen dan wij in Dessel. Het is nogal wisselvallig of je hem op een goede dag treft geloof ik.
Bij zo'n dure headliner die ook nog een eis heeft dat ze 3 uur of 3,5 uur spelen is dat gewoon niet echt een risico dat je wilt nemen als festival lijkt me (en daar komt nog bij dat de ticketverkoop erg teleurstellend is voor de gage en eisen die de band stelt)
Heeft niets te maken met iets de grond in duwen, het was gewoon niet goed en men wilt niet opnieuw teleurgesteld worden
Op Pinkpop is je dag gewoon rond een uur or 8 of 9 klaar als Axl een slechte dag heeft als die weigeren een act tijdens de headliner te zetten, dat is dan toch wel karig

Laatst bewerkt:
foo fighters kan toch echt niet meer missen
een gat op de zondag en volgens mij is Pinkpop de enige Major die nog een grote band nodig heeft op die dag.

Sabrina Carpenter zie ik niet meer gebeuren, dan waren er inmiddels nog wel meer festivals geweest die haar hadden aangekondigd.
.
Offspring , niet , 3 dagen bezet.

Papa roach zou dan 4 dagen achter elkaar moeten spelen, dus lijkt me ook niet.

Users who are viewing this thread