Pinkpop 2026

klopt, maar niet op de tourdata lijst

edit, zie dat ze Mad Cool en NOS Alive daar later bij gezet hadden maar inderdaad wel op de socials, mijn fout

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nu The Cure en FF wel 99 procent zekerheidjes zijn is de zaterdag normaal gesproken de popheadliner nog over! Katy kunnen we nu 100 procent afschrijven! Sabrina zal normaal gesproken de laatste naam zijn of zijn er nog andere mogelijkheden?

klopt, maar niet op de tourdata lijst

edit, zie dat ze Mad Cool en NOS Alive daar later bij gezet hadden maar inderdaad wel op de socials, mijn fout
Ja. Vandaar zo maf dat Pinkpop (of Hellfest) nog niet mee is op deze visuele hypetrein. Zou je van willen profiteren lijkt me.

Ja. Vandaar zo maf dat Pinkpop (of Hellfest) nog niet mee is op deze visuele hypetrein. Zou je van willen profiteren lijkt me.
Pinkpop komt gewoon volgende week maandag, teasertje vooraf en bij Boulevard op zondag een NL act aankondiging ;)

Save The Date Day GIF by SHEEPWORLD AG

• Haha
Foo Fighters hebben momenteel nog geen datum voor Nederland en België? Ik ga ervan uit dat ze toch in één van deze zullen staan? TW Classic kan ook nog altijd want daar is ook nog niets van gekend... Hopelijk PP natuurlijk en anders TW Classic dan maar...

Foo Fighters hebben momenteel nog geen datum voor Nederland en België? Ik ga ervan uit dat ze toch in één van deze zullen staan? TW Classic kan ook nog altijd want daar is ook nog niets van gekend... Hopelijk PP natuurlijk en anders TW Classic dan maar...
Wel dat TW Classic zou doorgaan op 11 juli dus in deze is FF uitgesloten.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Zou het wel heel bijzonder vinden als Pinkpop 0 pop namen heeft dan. Ik teken er voor en als het daadwerkelijk The Cure- 21 Pilots & Volbeat- Foo Fighters worden zou het voor mij echt geweldig zijn maar wel aardig een richtingsverkeer

Zou het wel heel bijzonder vinden als Pinkpop 0 pop namen heeft dan. Ik teken er voor en als het daadwerkelijk The Cure- 21 Pilots & Volbeat- Foo Fighters worden zou het voor mij echt geweldig zijn maar wel aardig een richtingsverkeer
Hangt niet alles af van het aanbod?
Misschien missen we nog een naam, maar dat lijkt me niet.

Zie jij een logische reden waarom ze vandaag niet aankondigen als ze de Foo's effectief hebben?
Wellicht is de beoogde zaterdag headliner nog onzeker en fungeert Foo Fighters als alternatief voor de zaterdag waardoor het nu nog niet bevestigd kan worden.

Zie jij een logische reden waarom ze vandaag niet aankondigen als ze de Foo's effectief hebben?
Nee, maar het is vaak gewoon niet logisch? Ik meende me te herinneren dat Werchter in 2017 ook volledig de Foo's hypetrain had gemist om per se de aankondiging in eigen handen te willen houden.

• Leuk
Nee, maar het is vaak gewoon niet logisch? Ik meende me te herinneren dat Werchter in 2017 ook volledig de Foo's hypetrain had gemist om per se de aankondiging in eigen handen te willen houden.
Die werd door FF toch telkens geteased met een kaart van Europa en dan de stad/het land rood belicht daags voor de aankondiging?

• Leuk
of die Ed Sheeran aankondiging van 2024, die kwam ook als mosterd na de maaltijd dat die tour al zo goed als aangekondigd was

Users who are viewing this thread