Pinkpop 2026

Pinkpop en dj's i.m.o. geen goede combi!
Ligt eraan wie je boekt, wanneer/hoelaat en wie er tegenover staat. In de oude setting met de tent nog naast mainstage, heb ik mij toch ook al goed weten te vermaken destijds toen Robin Schulz daar stond en was de tent ook echt goed vol en er achter.

Conor Mason heeft gisteren een EP release gehad van zijn side-project "Man-made-sunshine". Ik heb Nothing But Thieves al een keer genoemd als mogelijk headliner. Ik zou mij kunnen voorstellen dat zij deze zomer EU festivals gaan doen, waarbij hij twee vliegen in één klap kan slaan.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Die zou ik dan wel weer leuk vinden. Liever Aguilera dan de Foo's wat mij betreft haha.
Soccer Stop It GIF by Das Örtliche

😂😂😂

Dan kun je net zo goed Guns N Roses er neer zetten, beide kunnen niet meer zingen plus Christina Aguilera heeft ook nog geen goed nummer gemaakt.
Hoe relevant is zij nog, als je na 2018 niet meer met nieuw werk uitkomt, behalve Spaanstalige.
En ook nog eens de hoge noten niet meer haalt, dan wordt het toch een soort van Cruella Aguilera.

Ha, is die zo vals nu? Dat wist ik niet. Doe dan maar niet nee.

En geen goeie nummers gemaakt?! Heiligschennis!

Dan kun je net zo goed Guns N Roses er neer zetten, beide kunnen niet meer zingen plus Christina Aguilera heeft ook nog geen goed nummer gemaakt.
Live zo slecht ja? In mijn herinnering een begenadigd zangeres.

En @Timmetje , wel een zieke portie lef om hier Christina boven FF te plaatsen. Ik durf niet te zeggen dat ik het misschien met je eens ben..

• Winning
Waarderingen: Timmetje
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, Christina klinkt nog steeds insane live hoor
Haar hoge noten waar ze juist bekend om staat, haalt ze niet altijd meer. Net zoals er filmpjes van Axl Rose zijn, zo zijn ze er ook van Christina.

Haar hoge noten waar ze juist bekend om staat, haalt ze niet altijd meer. Net zoals er filmpjes van Axl Rose zijn, zo zijn ze er ook van Christina.
Ja maar die zijn er wel van meer artiesten. Bijvoorbeeld Shakira, Mariah Carey, Britney en zeker ook van Beyonce (ook al willen sommige mensen dat niet horen) en zo nog tig voorbeelden.

Users who are viewing this thread

• Joss
  • Royke