Pinkpop 2026

Is dat een tip? Op een of andere manier moest ik aan Florence and the Machine denken, wellicht door hun grootste hit ‘Dog Days Are Over’ 😅 Of is het gewoon een Engelstalige uitdrukking van “laat maar komen”? 🤣
Even blij gemaakt worden met de gedachte aan Florence en dan met Pitbull de deksel op je neus krijgen 🫨 .

• Haha
Waarderingen: MadMandra27
Bekijk bijlage 16332de kans dat hij een week later in Landgraaf staat........wordt nu wel erg klein.
Episode 2 Whatever GIF

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en EFDEE
Yungblud kan alles, deed optreden bij Tribute voor Ozzy Osbourne en vloog dezelfde middag naar Werchter op zijn headlineshow te spelen (just kidding)
Wat niet zou kunnen, moet nog gebeuren.

Maar in één weekend, Hurricane, Southside en Pinkpop.........

Kans wordt toch heel klein want dan zou hij al 3 dagen na elkaar moet spelen? Hurricane, PP en Southside allemaal op 1 weekend?
Ah joh, iemand als Dominic kan dat wel hebben hoor. Is nog jong, zal dan daarna wel een break inlassen. Hij is nog lang niet op die leeftijd dat hij, niet meerdere dagen op rij kan spelen. En sws als ze hem bellen dat de sub/noord sluiter uitvalt of misschien zelfs de headliner. Met kun je vervangen, gaat die daar gewoon staan en echt geen nee op zeggen hoor. Die jongen heeft echt veel energie, die kan dat wel aan.

Ik denk zelfs dat t alleen maar lekker is als hij een beetje stuk zit. Wat minder energie kan geen kwaad 😅
Misschien niet, maar het hoort wel bij zijn persoonlijkheid natuurlijk. En als we even terug gaan in de tijd, stonden Eddie Vedder enzv ook met volle energie op het podium toch? Nu niet meer, maar vonden wij dat toen dan ook storend(of welke naam/woord je er voor gebruiken wil)🤷

Ah joh, iemand als Dominic kan dat wel hebben hoor. Is nog jong, zal dan daarna wel een break inlassen. Hij is nog lang niet op die leeftijd dat hij, niet meerdere dagen op rij kan spelen. En sws als ze hem bellen dat de sub/noord sluiter uitvalt of misschien zelfs de headliner. Met kun je vervangen, gaat die daar gewoon staan en echt geen nee op zeggen hoor. Die jongen heeft echt veel energie, die kan dat wel aan.
Voor mij meer dan welkom hoor. Ik ben fan. Ben zelfs wat teleurgesteld dat hij het weekend van PP al 2 keer optreedt waardoor de kans voor PP verkleint. Maar we blijven hopen.

Misschien niet, maar het hoort wel bij zijn persoonlijkheid natuurlijk. En als we even terug gaan in de tijd, stonden Eddie Vedder enzv ook met volle energie op het podium toch? Nu niet meer, maar vonden wij dat toen dan ook storend(of welke naam/woord je er voor gebruiken wil)🤷
Dan vond je het optreden in 2000 vast top.

Dan vond je het optreden in 2000 vast top.
In alle eerlijkheid toen was ik nog te jong en ja, mijn ouders zijn niet van deze muziek. Dus nee ik was er niet bij. Maar ik heb de beruchte video wel vaak gezien ja. Ik noemde nu toevallig Eddie als voorbeeld, maar er zijn meer voorbeeld van uiteraard.

Nou heeft ieder z'n voorkeur en dat is prima, maar ik vind de energie van Eddie en Pearl Jam van '92 heel anders en weinig vergelijkbaar met Yungblud van nu. Alleen al het gebruik van 'fucking' als hoofdletter, komma en punt van een zin vind ik zelf vrij tenenkrommend.

Nou heeft ieder z'n voorkeur en dat is prima, maar ik vind de energie van Eddie en Pearl Jam van '92 heel anders en weinig vergelijkbaar met Yungblud van nu. Alleen al het gebruik van 'fucking' als hoofdletter, komma en punt van een zin vind ik zelf vrij tenenkrommend.
Dat is ook wel vrij engels kijk maar naar een frank carter die kan niet eens 2 woorden achter elkaar zetten zonder er fucking tussen te gooien

• Leuk
Waarderingen: EFDEE

Users who are viewing this thread

• Joss
  • Royke