Pinkpop 2026

Roundhay Festival komt met een nieuwe headliner. De eerste was Lewis Capaldi. Wie weet waar ze mee komen.
Edit:
Ook Lytham komt morgen met wederom een headliner.

Is dat een tip? Op een of andere manier moest ik aan Florence and the Machine denken, wellicht door hun grootste hit ‘Dog Days Are Over’ 😅 Of is het gewoon een Engelstalige uitdrukking van “laat maar komen”? 🤣

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik vermoed toch dat Ghost nu eerst een jaartje headlining shows op de metalfestivals zal doen en dan daarna pas een ronde a la RW en Pinkpop zal doen

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en wess
Denk dat Damiano David ook een plaatsje zal opeisen in de zomer bij vss festivals dit jaar...welk tijdslot zou deze dan innemen?? Pinkpop zie ik deze nog verschijnen...

Is dat een tip? Op een of andere manier moest ik aan Florence and the Machine denken, wellicht door hun grootste hit ‘Dog Days Are Over’ 😅 Of is het gewoon een Engelstalige uitdrukking van “laat maar komen”? 🤣
Yeah was a clue. Same person is playing BST too

Denk dat Damiano David ook een plaatsje zal opeisen in de zomer bij vss festivals dit jaar...welk tijdslot zou deze dan innemen?? Pinkpop zie ik deze nog verschijnen...
stond die dit jaar op werchter of was dat al 2024?

Damiano heeft daarom ook niet mijn voorkeur.

PP is een nieuwe weg ingeslagen, maar dan moet je ook breken met oude tradities en niet in het pluche blijven zitten.

Treed nu eens bijtijds naar buiten met je voorlopige Line Up en ga de concurrentie aan met de andere festivals.
Als bezoeker maak je steeds vroeger de keuze: "waar ga ik volgend jaar naartoe?"

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Users who are viewing this thread