Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond Chappell Roan wel aardig, maar Sabrina Carpenter lijkt me dus helemaal niks. Ik vind bij haar precies zo'n spannend randje missen die ik wel bij een Charli XCX, Lorde en (in mindere mate) Chappell Roan wel hoor.
Ik vond Chappell Roan wel aardig, maar Sabrina Carpenter lijkt me dus helemaal niks. Ik vind bij haar precies zo'n spannend randje missen die ik wel bij een Charli XCX, Lorde en (in mindere mate) Chappell Roan wel hoor.
Vind Sabrina veel te plat voor festivals als Pinkpop, ook voor het grootste deel van de vaste garde niet toegankelijk. Chappen Roan zie ik dan nog liever komen.
Vind Sabrina veel te plat voor festivals als Pinkpop, ook voor het grootste deel van de vaste garde niet toegankelijk. Chappen Roan zie ik dan nog liever komen.
Maar ja Chappel Roan dit jaar LL, dus als ze haar boeken zal dat niet veel extra dagtickets gaan opleveren, ook typisch PP altijd een jaartje later....
Sterke songs, maar aan de andere kant luistert het voor mij ook gewoon weg als een gemiddeld popnummer wat net zo goed van een Ava Max of Selena Gomez had kunnen zijn. Sabrina Carpenter zal het ongetwijfeld goed doen qua show, hype en tickets op Pinkpop hoor. Plus, redelijk exclusief itt Chappell Roan die dit jaar al op veel festivals heeft gestaan.