Pinkpop 2026

Dat vermoeden/gerucht was rap weerlegd zo
Precies wat ik ook dacht lol.
Dat artikel van festileaks is 3 uur geleden online gezet :ROFLMAO:

Wel jammer, was een andere naam geweest, tov Carpenter en Roan etc.
Gezien de leak van Lollapalooza brazilië zal 1 (of beide?) van wel op Pinkpop staan.

Ik zou Tyler en Lorde echt cool vinden, maar vrees ervoor dat die muziek voor Pinkpop niet toegankelijk genoeg zal zijn om te boeken

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Sabrina Carpenter lijkt me een zekerheidje. Zal wel een hele festivaltour doen volgend jaar verwacht ik.

• Geweldig
Waarderingen: Timmetje
Ik vind zelf Sabrina Carpenter niet zo heel leuk. Zou wel een terechte headliner zijn, maar zou persoonlijk liever Chappel Roan zien.

Augustus naar de O2 in Londen. Misschien dan festivals in augustus?
5 augustus VS en 15 augustus in Londen tot de 23e. Dat worden geen festivals. Misschien nog wat data in Europa al is het vreemd dat die er nu al niet bij zitten.

Ik vind zelf Sabrina Carpenter niet zo heel leuk. Zou wel een terechte headliner zijn, maar zou persoonlijk liever Chappel Roan zien.
Was ook mijn gedachte, maar naar wat ik online zag van Chappel op Pukkelpop vond ik het maar povertjes. Ach ja, ik laat me graag verrassen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
September komt er aan. De eerste festivalaankondigingen zullen dan wel komen?

Na Roan (leuk!) gezien te hebben, wil ik nu wel eens Sabrina Carpenter een tour zien aankondigen. Binnenkort ook die nieuwe plaat toch?
Ja, zelf Chappel Roan dit jaar (of enig ander jaar) niet gezien. Anders zou ik er misschien net zo in staan.

Users who are viewing this thread