Pinkpop 2026

Tent was vrij leeg, maar John Coffey is dan ook geen grote publiekstrekker. Voor de rest een geslaagd experiment.
Ja, in die zin is de tent dat inderdaas vaak. Laatste jaren vond ik Eefje de Visser en DOOL bij de beste optredens van Pinkpop horen, maar de tent was niet gevuld. Er hoeft inderdaad geen bezoekerskanon te staan, maar een alternatief is gewoon echt zinvol. (Dat zeg jij volgens mij ook).

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ja, in die zin is de tent dat inderdaas vaak. Laatste jaren vond ik Eefje de Visser en DOOL bij de beste optredens van Pinkpop horen, maar de tent was niet gevuld. Er hoeft inderdaad geen bezoekerskanon te staan, maar een alternatief is gewoon echt zinvol. (Dat zeg jij volgens mij ook).
Precies dat ja. Op basis van het slotinterview van Tirsa en Ide vrees ik echter dat het bij een experiment is gebleven met hun 'het unieke aan Pinkpop is dat er 70.000 mensen bij de hoofdact (kunnen) staan'.

Precies dat ja. Op basis van het slotinterview van Tirsa en Ide vrees ik echter dat het bij een experiment is gebleven met hun 'het unieke aan Pinkpop is dat er 70.000 mensen bij de hoofdact (kunnen) staan'.
Ja, blijf het bizar vinden. Het zou ook uniek zijn als er een bak stront in je gezicht wordt gegooid bij binnenkomst, maar sommige unicums zijn echt niks waard.

Ken haar wel , vraag blijft of de oude garde hiervoor een dagticket zou kopen als PP haar als headliner zou neerzetten.
Neen en ook niet de jonge garde!
Genoeg uitprobeersels gehad afgelopen jaren het werkt niet en gaat ook niet werken... en al helemaal omdat ze Lowlands en Pukkelpop dit jaar nog gehaidlined heeft!

Als we nieuwe headliners "2 van de 3" willen prima
Volbeat - Sam Fender/ Yungblud / Fontaines - Foo Fighters / Linkin Park (voor de oude garde 😝)

En nee niks tegen pop (maar het lukt gewoon niet) ja veteranen als Bruno Mars, Ed Sheeran, Miles Cyrus, Lady Gaga, iets in die trend gaat wel lukken...

Neen en ook niet de jonge garde!
Genoeg uitprobeersels gehad afgelopen jaren het werkt niet en gaat ook niet werken... en al helemaal omdat ze Lowlands en Pukkelpop dit jaar nog gehaidlined heeft!

Als we nieuwe headliners "2 van de 3" willen prima
Volbeat - Sam Fender/ Yungblud / Fontaines - Foo Fighters / Linkin Park (voor de oude garde 😝)

En nee niks tegen pop (maar het lukt gewoon niet) ja veteranen als Bruno Mars, Ed Sheeran, Miles Cyrus, Lady Gaga, iets in die trend gaat wel lukken...
Het lukt wel, Olivia Rodrigo was de beste headliner dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Waarmee ik niet bedoel te zeggen dat het voor Pinkpop een nobrainer moet zijn. Florence lijkt me ook een fantastische DTRH naam, maar ik zie gewoon niet in dat een dergelijke artiest, zeg ik ook niet mega objectief, de tweede viool zou spelen op een festival als Pinkpop.

Noord headliners waren dit jaar Oscar, TLDP en Korn. Florence staat daar wel boven, toch?

Of het een match is met Pinkpop valt inderdaad te betwijfelen, wat dat betreft heeft Pinkpop wel wat aparts.

Denk dat ik het in die zin wel met je eens ben dat DTRH of Lowlands misschien meer matcht.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Florence and the Machine heeft een nieuw nummer gedropt (heel nice). Eind dit jaar ook een nieuw album. Misschien voorzichtig bijschrijven op het lijstje potentiële headliners voor Pinkpop 2026?
Graag! Een vrouw en past denk ik perfect op Pinkpop (destijds al eens in de tent gezien).

• Leuk
Noord headliners waren dit jaar Oscar, TLDP en Korn. Florence staat daar wel boven, toch?

Of het een match is met Pinkpop valt inderdaad te betwijfelen, wat dat betreft heeft Pinkpop wel wat aparts.

Denk dat ik het in die zin wel met je eens ben dat DTRH of Lowlands misschien meer matcht.
Tate McRae ipv Oscar. Maar eens dat ze wel iets groter aanvoelt dan dat rijtje. Daarintegen kon Pinkpop ook namen als San Smith op die positie kwijt...

• Leuk

Mee eens maar ze is dan ook weer niet zo groot als Muse, Olivia en Timberlake.

Leuk, daar ontdekte ik haar ook. Kende haar niet toen, maar kwam er toevallig. Volgens mij omdat het regende haha.
Zonder het te Googlen gok ik dat het 2011 was... mooie tijden!
Zou ze heel graag op de headline positie zien.
En mocht daar nog een 2e headliner bij komen: Foo Fighters, Volbeat, Linkin Park, AM etc. weet ik zeker dat je weer veel weekendtickets doet verschuiven!
(Uiteraard een passend dagprogramma erbij).

Users who are viewing this thread