Pinkpop 2026

Na Roan (leuk!) gezien te hebben, wil ik nu wel eens Sabrina Carpenter een tour zien aankondigen. Binnenkort ook die nieuwe plaat toch?
Ik vond Chappell Roan wel aardig, maar Sabrina Carpenter lijkt me dus helemaal niks. Ik vind bij haar precies zo'n spannend randje missen die ik wel bij een Charli XCX, Lorde en (in mindere mate) Chappell Roan wel hoor.

Lewis Capaldi dus ook erbij in Chili. Wat voor spot zou die pakken op pinkpop? Daarnaast nog wel wat goeie bands op affiche
1756393634978.png

Staat behoorlijk wat op die poster waarvan ik zeg, kom maar door voor Pinkpop.

Lewis Capaldi zou zowel afsluiter van Noord of Main kunnen zijn, denk ik. Ligt beetje aan wat er verder te vangen valt.

Ik vond Chappell Roan wel aardig, maar Sabrina Carpenter lijkt me dus helemaal niks. Ik vind bij haar precies zo'n spannend randje missen die ik wel bij een Charli XCX, Lorde en (in mindere mate) Chappell Roan wel hoor.
Maar wel gewoon goede songs, toch? Nuja, dat vind ik dan. Vind haar vorige album gewoon een heel sterk popalbum.

Maar wel gewoon goede songs, toch? Nuja, dat vind ik dan. Vind haar vorige album gewoon een heel sterk popalbum.
Vind Sabrina veel te plat voor festivals als Pinkpop, ook voor het grootste deel van de vaste garde niet toegankelijk. Chappen Roan zie ik dan nog liever komen.

Staat behoorlijk wat op die poster waarvan ik zeg, kom maar door voor Pinkpop.

Lewis Capaldi zou zowel afsluiter van Noord of Main kunnen zijn, denk ik. Ligt beetje aan wat er verder te vangen valt.
Hoop dat ze bij PP wakker zijn en weten wie er tourt in 2026 en niet via andere media dat moeten vernemen nog te vroeg voor een winterslaap.

Vind Sabrina veel te plat voor festivals als Pinkpop, ook voor het grootste deel van de vaste garde niet toegankelijk. Chappen Roan zie ik dan nog liever komen.
Maar ja Chappel Roan dit jaar LL, dus als ze haar boeken zal dat niet veel extra dagtickets gaan opleveren, ook typisch PP altijd een jaartje later....

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Sterke songs, maar aan de andere kant luistert het voor mij ook gewoon weg als een gemiddeld popnummer wat net zo goed van een Ava Max of Selena Gomez had kunnen zijn. Sabrina Carpenter zal het ongetwijfeld goed doen qua show, hype en tickets op Pinkpop hoor. Plus, redelijk exclusief itt Chappell Roan die dit jaar al op veel festivals heeft gestaan.

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread