Pinkpop 2026

In een interview werd er geduid op stukken back stage die wellicht mogelijk bij het terrein te trekken zijn. Trek er een bos of hoek bij idd, dat kan al een heel verschil maken, vooral als je er een podium neerzet of een foodtruck corner.
Dit precies, maak iets vergelijkbaars zoals de Foodwood ooit op pukkelpop was met een geheim podium met surprise artiesten. Denk dat dit een groot succes zou zijn. Misschien niet helemaal Pinkpop maar dit zou zo maar eens heel goed kunnen werken. Mits die plek er natuurlijk voor is. Hoeven natuurlijk niet de grootste namen te zijn.

Jeetje, ik dacht, er zijn namen bekend ofzo na 2 dagen niet gekeken te hebben.

Headliners voor volgend jaar, ik heb geen idee. Waar je bij de meeste festivals wel een gok kan doen gaat het bij Pinkpop vaak alle kanten op, we gaan het wel weer zien. Hoop op een goed jaar voor ze. Ik krijg helaas in mijn omgeving veel negatieve geluiden te horen van mensen die ook wel eens een ander festival aandoen met alle zaken die hier al wel eens benoemd zijn.

In een interview werd er geduid op stukken back stage die wellicht mogelijk bij het terrein te trekken zijn. Trek er een bos of hoek bij idd, dat kan al een heel verschil maken, vooral als je er een podium neerzet of een foodtruck corner.
In mijn omgeving, zijn de personen die afgelopen jaar niet gingen juist weer enthousiast geworden na de verhalen over de verbeteringen/aanpassingen. Headliners zijn niet zo dik bezaaid, maar ik denk dat PP echt zich moet gaan focussen op een goede undercard. Ik heb me dit jaar heel goed vermaakt bij stage 4 en de tent en daar staat of valt het festival voor mij en niet of Sabrina of Ariane gaat headlinen.

ik denk dat er helaas geen doorgang kan komen tussen de bomen door naar de oude stage 4 plek, omdat je dan een deel van de backstage ontdoet.
op de plek van de oude bioscoop zou wat mij betreft wel een podium mogen komen. ik denk dan aan iets waar dj's komen, want dat is er niet op pinkpop en zou wellicht helemaal aansluiten bij de jonge doelgroep!

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Het verwondert mij dat de doelgroep als dusdanig gedefinieerd wordt, want kan me niet herinneren dat ik in '24 heel veel jonge mensen gezien heb. Net eerder 40-50 jarigen. Achja, zal wel toeval geweest zijn. Een 5e podium hoeft voor mij niet. Eerst ervoor zorgen dat er minstens 1 alternatief is tijdens de headliner, in de Tent dan liefst.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Loek123
Voor het momentum zou Sam Fender een buitenkansje zijn! Na de cancel shows van DTRH en Werchter... zou je nog steeds de eerste in de Benelux zijn!
Gooi daar Fontaines, Wunderhouse en somebody's child bij
En je hebt een top dag (als je het mij vraagt) nah.. nog 1tje dan the gurriers!

Voor het momentum zou Sam Fender een buitenkansje zijn! Na de cancel shows van DTRH en Werchter... zou je nog steeds de eerste in de Benelux zijn!
Fat Dog is ook een vibe hihi

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: brutus257 en reaper
Volgens mij zijn we het niet altijd eens, maar ik kan je hier volledig de hand schudden ;).

Ik denk wel dat festivals toch wat terughoudend zijn mer Sam Fender als headliner boeken.

• Leuk
Waarderingen: elo
Volgens mij zijn we het niet altijd eens, maar ik kan je hier volledig de hand schudden ;).

Ik denk wel dat festivals toch wat terughoudend zijn mer Sam Fender als headliner boeken.
Hahaha!
Dat denk ik ook, maar zie wat het Werchter heeft opgeleverd.. het zou je zomaar een nieuwe headliner kunnen opleveren als je undercard het kan dragen!

Gewoon voor gaan!
Sam Fender - Killers - Foo Fighters
Fontaines D.C. - SOAD - Smashing Pumpkins

Ik weet het geen pop.. maar ik heb daar totaal geen weet van dus moch iemand de killers kunnen vervangen voor een popartiest ben ik content 😃

Laatst bewerkt:
Sam Fender - Killers - Foo Fighters
Fontaines D.C. - SOAD - Smashing Pumpkins

Ik weet het geen pop.. maar ik heb daar totaal geen weet van dus moch iemand de killers kunnen vervangen voor een popartiest met ik content 😃
Effe herwerkt voor je, ervanuitgaande dat je telkens de 3 bovenste van 2 dagen hebt voorgesteld:

Fontaines D.C. - Killers - Foo Fighters
Smashing Pumpkins - Sam Fender - SOAD

Maakt mij verder niet uit in welke volgorde, maar als Sam en the Killers komen, ben ik heeeeeel blij:love:! En FDC, Foo's en Pumpkins ook top. Ik kan haast niet geloven dat dit uit mijn toetsenbord komt, maar om de balans erin te houden, dan ipv SOAD misschien een dame? Chappell (of beter Billie Eilish)?

Ben deze editie naar Rock Am Ring geweest en vond het rete hard, beetje te hard naar mijn mening. Geef me dan maar Werchter (of Pinkpop, als ze net wat meer rock boeken)
Was ook een erg harde editie. Veel jonge bands die bands de hardere genres spelen. Er is een jonge doelgroep die die harde bands goed vindt. Denk dat die in NL naar Jera trekken

Users who are viewing this thread