Vind je wel dat er op dit forum mag worden benoemd dat Pinkpop een bovengemiddeld vervelende ervaring is als je er echt voor de muziek komt?
De keren dat ik er kom (en vrienden van mij die er bijvoorbeeld dit jaar geweest waren) vind ik het doorgaans heel erg veel lastiger om de muziek te volgen dan de gesprekken van de mensen om mij heen best op een goede plek om naar de muziek te luisteren.
Dit in combinatie met een ticketprijs van 150+ euro maakt dat ik wel 3x nadenk voordat ik nog naar Pinkpop ga.
Dit is de ervaring die jij en je vrienden hebben!
Maar wat heeft het voorzin om te melden? Lucht het je hart?
Gaat het iets aan je vervelende ervaring verbeteren?
Ik als echte pinkpopper (zo zie ik mij na 17 jaar oprij een weekend landgraaf bezoek) heeft ook wel negatieve punten maar dat weegt niet op tegen al het positieve!
Laat ik het zo zeggen van de 10 berichten die hier worden geplaatst is slechts 1 positief.
Ik vond dit jaar de eerste 2 headliners weer belachelijk, maar wat heb ik eraan om die mening te verkondigen?
Er zullen mensen blij mee zijn geweest..
Waar ik hier iedere pagina het kleedjes verhaal voorbij zie komen, heb ik het op pinkpop ook opgelet en neem ik dit ook als negatieve ervaring mee! Niet omdat ik er zelf last van heb maar omdat het hier zo gecreëerd is (overigens op Werchter ook veel kleedjes tegengekomen).
Maar ga er allen gewoon lekker mee door, mischien lucht het jullie hart.
Maar denk dat je mede hierdoor Pinkpop de das wil omdoen...
(Terwijl het je zo lief is)