Pinkpop 2026

Was ook een erg harde editie. Veel jonge bands die bands de hardere genres spelen. Er is een jonge doelgroep die die harde bands goed vindt. Denk dat die in NL naar Jera trekken
Vond het wel goed hoor, maar iets meer afwisseling heb ik wel nodig op een festival. Vooral dat (y)

Even gekopieerd vanuit Oasis topic. Geen festivals dus als dit klopt.
IMG-20250730-WA0010.jpg

• Leuk
Waarderingen: Maria

Sfeerbeheer melding

De discussie over hoe we ons in het Pinkpop topic moeten gedragen is nu wel gevoerd. Bij deze de oproep om vanaf nu on topic weer over Pinkpop 2026 te praten. Alle reacties hierna die gaan over positieve of negatieve berichten, zullen worden verwijderd. Dit geldt ook voor de gifjes en alle andere offtopic reacties die erop volgen.
Ik zie heel veel duimpjes omhoog op dit bericht’ maar vond het zelf toch wel jammer. Had het idee dat de apotheose er misschien wel aan zat te komen. Tenzij iemand weer een dodelijke “Lets agree to disagree” erin ging gooien…

Ik mis dit topic toch wel hoor merk ik. Ben een beetje naar de achtergrond gegaan nu ik de laatste 2 edities Pinkpop gemist heb, en niet meer de actuele stand van zaken heb ervaren en hier kan delen. Maar nu, op een broeierige avond hier in de Ardeche in Zuid Frankrijk, is het verrukkelijk om alles even terug te lezen. Was ik ook wel even aan toe na de klap van gisteravond ( ik ben een Vitesse fan)…

• Leuk
Waarderingen: Davidd en HaaEll
Wordt er eigenlijk voor Pinkpop ook een VoorSpel gedaan, zoals voor Rock Werchter of Graspop? 🤭

Ik zie heel veel duimpjes omhoog op dit bericht’ maar vond het zelf toch wel jammer. Had het idee dat de apotheose er misschien wel aan zat te komen. Tenzij iemand weer een dodelijke “Lets agree to disagree” erin ging gooien…

Ik mis dit topic toch wel hoor merk ik. Ben een beetje naar de achtergrond gegaan nu ik de laatste 2 edities Pinkpop gemist heb, en niet meer de actuele stand van zaken heb ervaren en hier kan delen. Maar nu, op een broeierige avond hier in de Ardeche in Zuid Frankrijk, is het verrukkelijk om alles even terug te lezen. Was ik ook wel even aan toe na de klap van gisteravond ( ik ben een Vitesse fan)…
Just so you know, er zijn ook wat discussies geweest waarbij reacties zijn verwijderd. Het was goed dat er werd ingegrepen.

Just so you know, er zijn ook wat discussies geweest waarbij reacties zijn verwijderd. Het was goed dat er werd ingegrepen.
I know. Maar dat was volgens mij voorsl een fase daarvoor. Sommige quotes op verwijderde berichten zijn wel blijven staan…

Maar goed, on topic blijven is natuurlijk wel het beste. En daarin zie ik ook veel positieve (voorspellingen MET gitaren) berichten 🤣

GIsteren ben toch maar eens onder mijn steen vandaan gekomen om wat van Benson Boone te luisteren. Mijn vrouw heeft kaarjes gekocht voor de Ziggo, vandaar. Blijkt dat die kerel best kan zingen en aardig wat hits op z'n naan heeft, hoog bereik ook. Had ook nog een hoge spot op Coachella met Brian May als gastgitarist. Zijn touragenda is leeg vanaf begin december, een festivaltour in 2026 lijkt me voor hem een inkoppertje. Als Pinkpop dan de Foo's en Linkin Park heeft weten te strikken dan zou hij er wel als 3e headliner tussen passen denk ik. Doe als afsluiters Noord dan Volbeat, SOAD en TOP, dan blijf ik wel een weekeindje in Landgraaf plakken hoor.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
TOP zouden denk ik eerder headlinen dan Boone. Die zie ik dan weer Noord afsluiten.

The Gathering (met Anneke van Giersbergen) spelen volgend jaar op Wacken open air ter viering van hun Mandylion 30 jubileum! Leuk als ze ook op Pinkpop zullen staan!
Bospop zou ook kunnen al zullen velen het misschien liever niet willen.

GIsteren ben toch maar eens onder mijn steen vandaan gekomen om wat van Benson Boone te luisteren. Mijn vrouw heeft kaarjes gekocht voor de Ziggo, vandaar. Blijkt dat die kerel best kan zingen en aardig wat hits op z'n naan heeft, hoog bereik ook. Had ook nog een hoge spot op Coachella met Brian May als gastgitarist. Zijn touragenda is leeg vanaf begin december, een festivaltour in 2026 lijkt me voor hem een inkoppertje. Als Pinkpop dan de Foo's en Linkin Park heeft weten te strikken dan zou hij er wel als 3e headliner tussen passen denk ik. Doe als afsluiters Noord dan Volbeat, SOAD en TOP, dan blijf ik wel een weekeindje in Landgraaf plakken hoor.
Haha ja daarmee verkopen ze binnen een dag uit (Lijkt mij toch).

Users who are viewing this thread