Pinkpop 2026

Zou een mooie combi zijn:

Foo Fighters
Chappel Roan
SOAD & Volbeat

Lijkt me een reëel sterk headliner trio hier teken ik voor.
zou een heel mooi rijtje zijn voor Pinkpop.
Volbeat en dan Soad afsluiter
waar kan ik tekenen

Zou een mooie combi zijn:

Foo Fighters
Chappel Roan
SOAD & Volbeat

Lijkt me een reëel sterk headliner trio hier teken ik voor.
En dan zijn de PP bezoekers die wat langer meegaan ook tevreden met twee dagen waar gitaren bovenaan staan! Ik zeg laten staan!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Oke stel hé, Radiohead gaat volgend jaar touren, dan moet Pinkpop die toch gewoon willen hebben? Is historisch gezien gewoon een mega naam, gaan een hoop mensen trekken en je kan er een mooie omkadering omheen doen waarbij je ook nog oog hebt voor de rest van het festival.

Is denk ik het enige festival in NL die ze kan betalen. Ik zou er in ieder geval zijn!

Oke stel hé, Radiohead gaat volgend jaar touren, dan moet Pinkpop die toch gewoon willen hebben? Is historisch gezien gewoon een mega naam, gaan een hoop mensen trekken en je kan er een mooie omkadering omheen doen waarbij je ook nog oog hebt voor de rest van het festival.

Is denk ik het enige festival in NL die ze kan betalen. Ik zou er in ieder geval zijn!
Denk nu Ide Koffeman ingestapt is de kans groter is geworden om Radiohead te boeken. Ofja dat zegt mijn gevoel.

Je verkoopt er in ieder geval een dag mee uit ja, als die hun comeback aankondigen gaat de hype groot zijn.

Weet alleen niet echt of dat gaat werken op Pinkpop. Denk ook niet dat die een dag op Pinkpop voltrekken.

Zou wel een mooie zijn voor DTRH.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Weet alleen niet echt of dat gaat werken op Pinkpop. Zou wel een mooie zijn voor DTRH.
Tja, werken. Als het uitverkoopt, dan werkt het he.

Denk dat aan een Radiohead (anno 2025) een prijskaartje hangt die vergelijkbaar is met de Foo Fighters, dus ik zie alleen Pinkpop er het budget voor hebben.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Tja, werken. Als het uitverkoopt, dan werkt het he.

Denk dat aan een Radiohead (anno 2025) een prijskaartje hangt die vergelijkbaar is met de Foo Fighters, dus ik zie alleen Pinkpop er het budget voor hebben.
Maar uitverkopen gaat het denk ik op Pinkpop niet doen. Eerder DTRH. Denk dat je iets teveel in je RHbubbel zit in deze.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Dat is zeer rot. Kan me voorstellen dat je nu vrij negatief op die festivalervaring en RW terugkijkt.

Iemand een klootzak noemen is niet helemaal netjes. Mensen weten niet waardoor je eerder vertrok natuurlijk. Als Festivalgek dat had geweten had hij de comment natuurlijk niet gemaakt.
Je vertrekt natuurlijk niet zomaar van een festival waar je je heel erg op hebt verheugd, dus die gek had wel wat beter na mogen denken. En idd het is niet netjes om iemand een klootzak te noemen, maar als je weet wat ik degene had willen aandoen die mijn vriendin dit heeft aangedaan dan is dit nog heel netjes. Ze gaat nu bijvoorbeeld niet mee naar Ll dit jaar, dus het heeft voor ons heel veel impact op de geluksmomenten die we graag samen beleven. ik zal me voorlopig afzijdig houden en hopelijk met mijn beste maatje lekker gaan genieten van LL.

Maar uitverkopen gaat het denk ik op Pinkpop niet doen. Eerder DTRH. Denk dat je iets teveel in je RHbubbel zit in deze.
Meen je dat echt, Radiohead op DTRH? Komaan Timmetje. Ik vrees dat we het nooit gaan weten, maar als Pinkpop deze band boekt na hun comeback, en die dag verkoopt niet uit, dan upload ik een video van mezelf die m'n petje opeet.

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread