Pinkpop 2026

Radiohead verkoopt never nooit hun Pinkpop dag uit. Al zou het wel een reden voor mij zijn om weer eens te gaan.
niet alleen nee.
daar moet nog iets bij ja
valt onder de categorie te moeilijk voor pinkpop, of hoe moeten we dat noemen...

Ja, perfecte match. Die gaan een Pinkpopdag niet kunnen dragen.

Jij schat ze echt wat te hoog in imo.
DTRH en Radiohead een perfect match? En of het een match met Pinkpop is, wil ik ook in het midden laten. Maar er zijn echt wel, wat is het, 25K fans die een ticket voor deze band koopt als ze terugkeren. Een hele generatie heeft deze band niet eens actief weten touren.

DTRH en Radiohead een perfect match? En of het een match met Pinkpop is, wil ik ook in het midden laten. Maar er zijn echt wel, wat is het, 25K fans die een ticket voor deze band koopt als ze terugkeren. Een hele generatie heeft deze band niet eens actief weten touren.
Het is geen Oasis hè. ;)
Maar goed, waar ze ook staan, ik ga er wel zijn want ik ben er dus een van die ze nog nooit heeft gezien.

radiohead voelt meer als een BKS, DTRH naam dan een pinkpop naam Mattman.

het zou voor mij ook een sellpoint zijn, maar of dat strookt met de gemiddelde pinkpop ganger daar twijfel ik eerder aan.
die gaan eerder voor een PJ, Foo fighters, muse, Timerblake, Williams, pink, peppers
wat meer een radio veronica (?) publiek namen, ik woon al bijna 20 jaar niet meer in NL dus geen idee wat nu de mainstream zenders zijn dus no disrespect

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
radiohead voelt meer als een BKS, DTRH naam dan een pinkpop naam Mattman.

het zou voor mij ook een sellpoint zijn, maar of dat strookt met de gemiddelde pinkpop ganger daar twijfel ik eerder aan.
die gaan eerder voor een PJ, Foo fighters, muse, Timerblake, Williams, pinkp, peppers
wat meer een radio veronica (?) publiek, ik woon al bijna 20 jaar niet meer in NL dus geen idee wat nu de mainstream zenders zijn dus no disrespect
Skyradio :)

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek en reaper
Zou Radiohead niet wel een ruime 50k dagkaarten verkopen, drie keer Ziggo? Lijkt mij wel. Of het voor Pinkpop handig is, weet ik niet. Want die 50k heeft waarschijnlijk niet veel op met Benson Boone en Dean Lewis.

Zou Radiohead niet wel een ruime 50k dagkaarten verkopen, drie keer Ziggo? Lijkt mij wel.
Ik denk het niet.... helemaal niet met de prijzen die ze hanteren haha. Zou twee al veel vinden.

Wel interessant. Hopelijk komen we er dit jaar achter. :)

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dat lijkt me echt sterk. Ik zie ze wel een Ziggo Dome uitverkopen.... maar niet meteen, en niet meer dan dat.
Toen Radiohead headliner was van Pinkpop werden er 65.000 tickets verkocht, maar nu zou het ineens niet meer verkopen? Is onder jongeren ook gewoon een legendarische naam hoor. Houden de Pinkpop-bezoekers niet meer van klassieke rock-acts ofzo? Anders gewoon in combinatie met de jongetjes van Volbeat als Noord-afsluiter voor de wat simpelere zielen. :P

Toen Radiohead headliner was van Pinkpop werden er 65.000 tickets verkocht, maar nu zou het ineens niet meer verkopen? Is onder jongeren ook gewoon een legendarische naam hoor. Houden de Pinkpop-bezoekers niet meer van klassieke rock-acts ofzo? Anders gewoon in combinatie met de jongetjes van Volbeat als Noord-afsluiter voor de wat simpelere zielen. :P
kijk dat zou werken als een tierelier denk ik (voor pinkpop, niet DTRH, BKS,...)

25 jaar geleden zag het festival er toch heel anders uit?

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik denk het niet.... helemaal niet met de prijzen die ze hanteren haha. Zou twee al veel vinden.

Wel interessant. Hopelijk komen we er dit jaar achter. :)
Ja, die prijzen zijn natuurlijk absurd geworden. Maar gevoelsmatig heb ik het idee dat de RH fan wel een beetje richting Springsteen tafferelen gaat. Als Pinkpop een keertje niet wacht tot ze een paar jaar lang al overal hebben gestaan waar het kan, zie ik het nog wel een drukke dag worden.

Verder ben ik ook gewoon fanboy.

25 jaar geleden zag het festival er toch heel anders uit?
In welke zin? "Alternatief" besloeg destijds een groter segment van de muziekluisterende massa, maar het is niet alsof de Pinkpop-bezoekers toen allemaal muzieknerds waren die aandachtig met duim en wijsvinger op de kin stilletjes aan het genieten waren.

En van de bands die 25 jaar geleden groot waren, lijkt Radiohead me er eentje die nog steeds minstens even populair is.

Oprecht wil ik weten wat Dennis vind van mogelijk radiohead op pinkpop.
Die heeft op zijn manier het festival zien veranderen toch.
En prachtig dat er mensen zijn zoals Dennis en de liefde voor pinkpop

• Leuk
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread