Pinkpop 2026

En dan moet je het nog gaan verkopen?
Verkopen is een groot woord, enthousiast zijn over een ander festival mag toch? Ook in een ander forum.

Maar opmerkingen over een festival maken of hopen op bepaalde artiesten mag alleen als je een x aantal keer op het desbetreffende festival bent geweest volgens jou?

Nee, ik zeg dat de Pp dag niet verkocht, lezen is blijkbaar moeilijk!!
u bericht checken

a en ik blijf er een zwak voor (PP en niet piepende meisjes) hebben, maar ze moeten echt met wat beters komen dan dat gepiep. Afgelopen editie deed Olivia het ook niet goed qua verkoop. Ben blij dat ik bv. Raye weer op Ll ga zien, dat is pas een zangeres!!

het mag je ding niet zijn, het is het voor mij ook niet.
maar facts Grote Generaal is dat de verkoop niet onderdeed voor de vrijdag. en Olivia gerust een dag kan uitverkopen (zie andere festivals)
en dat de zondag niet zo heel veel beter verkocht ook niet.

einde discussie langs mijn kant,

Verkopen is een groot woord, enthousiast zijn over een ander festival mag toch? Ook in een ander forum.

Maar opmerkingen over een festival maken of hopen op bepaalde artiesten mag alleen als je een x aantal keer op het desbetreffende festival bent geweest volgens jou?
Als je nooit op een festival bent geweest is het toch lastig om je mening te geven niet?! Blijkbaar niet want jullie proberen Pp altijd wel neer te knuppelen en je eigen festival te promoten.

u bericht checken

het mag je ding niet zijn, het is het voor mij ook niet.
maar facts Grote Generaal is dat de verkoop niet onderdeed voor de vrijdag. en Olivia gerust een dag kan uitverkopen (zie andere festivals)
en dat de zondag niet zo heel veel beter verkocht ook niet.

einde discussie langs mijn kant,
Is geen discussie, want je geeft me gelijk :ROFLMAO:

Als je nooit op een festival bent geweest is het toch lastig om je mening te geven niet?! Blijkbaar niet want jullie proberen Pp altijd wel neer te knuppelen en je eigen festival te promoten.
Ik ga zelf al 20 jaar naar Pinkpop en een jaar of 15 naar Werchter.
Al is iemand er 1x geweest mag er toch iets gezegd worden?

Zeggen wat beter kan lijkt me toch echt wat anders dan neer knuppelen.

Ik ga zelf al 20 jaar naar Pinkpop en een jaar of 15 naar Werchter.
Al is iemand er 1x geweest mag er toch iets gezegd worden?

Zeggen wat beter kan lijkt me toch echt wat anders dan neer knuppelen.
Lees de comments van je vriendjes nog maar eens terug, maar jullie zullen toch altijd blijven ontkennen, best zielig eigenlijk, kom er dan ook voor uit!!

Lees de comments van je vriendjes nog maar eens terug, maar jullie zullen toch altijd blijven ontkennen, best zielig eigenlijk, kom er dan ook voor uit!!
Je manier hoe je je hier gedraagt irriteert me echt enorm. Volgensmij willen we hier allemaal lekker discussiëren over festivals en nu ben je gewoon ruzies aan het zoeken en aan het insinueren dat er wordt samengewerkt tegen jou/Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Nee dat was mijn vriendin omdat ze seksueel geïntimideerd werd klootzak!
Ik heb haar gesteund zoals elke vriend/partner zou moeten doen!
Oke dat wist ik niet... Maar om direct zo te reageren slaat nergens op. Het is wat Joris zegt we willen hier lekker discussiëren over festivals.

Nee dat was mijn vriendin omdat ze seksueel geïntimideerd werd klootzak!
Ik heb haar gesteund zoals elke vriend/partner zou moeten doen!
Dat is zeer rot. Kan me voorstellen dat je nu vrij negatief op die festivalervaring en RW terugkijkt.

Iemand een klootzak noemen is niet helemaal netjes. Mensen weten niet waardoor je eerder vertrok natuurlijk. Als Festivalgek dat had geweten had hij de comment natuurlijk niet gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek

Users who are viewing this thread