Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha! Na de laatste zoetsappige jaren (qua headliners en subs) een comeback maken met Volbeat en Iron Maiden
Ik zou ervoor tekenen maar zou vreemde signalen afgeven!
De bezoeker die afgehaakt is zal weer gaan twijfelen en de nieuwe bezoeker zal ook weer gaan twijfelen
White lies komt ook met een nieuw album uiteraard niet voor de hoge spots maar is ook welkom.
Nu mag Pinkpop van mij (mits ze er de catalogus voor hebben) zowel zijn subheadliners als zijn Noordafsluiters best 1,5 uur laten spelen. Krijg je toch een beetje het idee dat het volwaardige concerten zijn...
Aight, mijn vermoeden bevestigd dan. Hebben we het hier ook al over Ariana Grande gehad of was dat in het Werchter topic? Lijkt me meer iets voor Pinkpop, niet?
Aight, mijn vermoeden bevestigd dan. Hebben we het hier ook al over Ariana Grande gehad of was dat in het Werchter topic? Lijkt me meer iets voor Pinkpop, niet?