Pinkpop 2026

@Dennis, ik snap je lobby Iron Maiden.

Zojuist in La Défense in Parijs hun tweede uitverkochte show gezien. Absolute headliner voor Pinkpop.

Wat mij opvalt dat The Offspring hier ook is uitverkocht. We hebben het over 45.000 tickets.

Avatar ( nog nooit van gehoord) stond in voorprogramma. Boek die gelijk ook.

Gewoon 1 dag Maiden-Offspring-Placebo dan heb je een uitverkochte dag!!

Hoop dat ze van Pinkpop meelezen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik geloof dat iron maiden meerdere keren in interviews heeft aangegeven dat ze geen majors willen doen toch, die spelen liever op metalfestivals

Hahaha! Na de laatste zoetsappige jaren (qua headliners en subs) een comeback maken met Volbeat en Iron Maiden 😀
Ik zou ervoor tekenen maar zou vreemde signalen afgeven!
De bezoeker die afgehaakt is zal weer gaan twijfelen en de nieuwe bezoeker zal ook weer gaan twijfelen 😅

White lies komt ook met een nieuw album uiteraard niet voor de hoge spots maar is ook welkom.

Ik geloof dat iron maiden meerdere keren in interviews heeft aangegeven dat ze geen majors willen doen toch, die spelen liever op metalfestivals
Er zijn vast veel IM fans, ook hier, maar wat mij betreft geen match voor PP. White Lies daarentegen zeker wel!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dennis, ik snap je lobby Iron Maiden.

Zojuist in La Défense in Parijs hun tweede uitverkochte show gezien. Absolute headliner voor Pinkpop.
kans is imo meer aannemelijk dat als ze de tour doortrekken in 2026 in europa een passage via Hellfest (tijdens Pinkpop) meer plausible is

21 Juli en al op pagina 32, iets wat vorig jaar ergens eind Augustus pas werd bereikt, het belooft een leuke zomer en najaar te worden🤘😁

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
kans is imo meer aannemelijk dat als ze de tour doortrekken in 2026 in europa een passage via Hellfest (tijdens Pinkpop) meer plausible is
De kans dat die een stuk of 2-3 shows doen dat weekend in verschillende landen lijkt me vrij groot

De kans dat pinkpop er één van is lijkt me nihil.

Volgens mij was @rednasnamsob niet sarcastisch haha. Zowel dan ben ik er inderdaad vol ingetrapt.
correct en tevens juist... maar ik snap ook het commentaar van anderen.
Nu mag Pinkpop van mij (mits ze er de catalogus voor hebben) zowel zijn subheadliners als zijn Noordafsluiters best 1,5 uur laten spelen. Krijg je toch een beetje het idee dat het volwaardige concerten zijn...
dat zou zeker een grote verbetering zijn imo.

En zo'n Tyler, The Creator; is dat iets voor op Pinkpop (of andere EU festivals) ? Welke spot zou die opeisen?

Denk met Pinkpop een volledige mismatch, misschien headline Lowlands. Headline op bijvoorbeeld Roskilde en Les Ardentes (en de rest).
Complete mismatch ja. PP publiek zit er niet echt op te denken denk ik, Tyler fans zie ik daar ook niet snel heengaan.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Aight, mijn vermoeden bevestigd dan. Hebben we het hier ook al over Ariana Grande gehad of was dat in het Werchter topic? Lijkt me meer iets voor Pinkpop, niet?

Aight, mijn vermoeden bevestigd dan. Hebben we het hier ook al over Ariana Grande gehad of was dat in het Werchter topic? Lijkt me meer iets voor Pinkpop, niet?
Dat zou een hele goede passende boeking zijn ja! Gaat zij wat doen volgend jaar?

Users who are viewing this thread