Pinkpop 2026

dan heb ik slecht nieuws: ze zullen daar zelf anders over denken in het geval van Chapell Roan.
Hoeft net per se slecht nieuws te zijn hoor, Misschien ben ik PP wel ontgroeid, hoewel ik het er afgelopen jaar wel weer heel erg leuk heb gehad, BKS ligt om de hoek dus wie weet dat ik daar eens naar toe zal gaan.

Ik vond Fidlar gisteren op Jera zeer geslaagd. Braken de tent goed af. Zou tof zijn als ze dat volgend jaar in de tent op Pinkpop nog een keertje kunnen doen.

an sich goed nieuws voor de Pinkpop 2026 verkoop dat Werchter Parklife niet zo snel uitverkocht is ?
De meeste fans zien die show volgende week natuurlijk al. Een show die dan qua setlist (waarschijnlijk) nagenoeg dezelfde zal zijn.

Ik heb echt even moeten nadenken hoe je hier dan positief Pinkpop nieuws uit haalt haha. Maar omdat minder mensen geld hebben uitgegeven aan parklife en dus overhouden voor Pinkpop?
Ik vind deze ook even lastig haha. Dus iedereen is gediend met Werchter Parklife, en nu gaan wie? kaarten kopen voor Linkin Park op Pinkpop?

Ik vind deze ook even lastig haha. Dus iedereen is gediend met Werchter Parklife, en nu gaan wie? kaarten kopen voor Linkin Park op Pinkpop?
Ja, als Pinkpop ook nog LP aankondigt over een paar maanden, is het nog moeilijker er positief pinkpopnieuws in te lezen.

Ja, als Pinkpop ook nog LP aankondigt over een paar maanden, is het nog moeilijker er positief pinkpopnieuws in te lezen.
Dat moeten ze echt niet doen, want dan wordt het een dag van 35k verkochte kaarten. Iets van mosterd na de maaltijd. als je als festival focust op de headliners moet je wel wat exclusievers bieden

Ik heb echt even moeten nadenken hoe je hier dan positief Pinkpop nieuws uit haalt ...
nee, dat die verkoop al minder rap gaat dan de vorige shows. Stel Linkin Park komt naar Pinkpop en Pinkpop start ook de verkoop, dan is daar de FOMO bij de ticket verkoop ook al wat afgekoeld en geen dolle mans werk
dus vanuit bezoekers point of view, positief voor de Pinkpop verkoop

nee, dat die verkoop al minder rap gaat dan de vorige shows. Stel Linkin Park komt naar Pinkpop en Pinkpop start ook de verkoop, dan is daar de FOMO bij de ticket verkoop ook al wat afgekoeld en geen dolle mans werk
Je wil gewoon een huiskamerconcert van Linkin Park ;)?

Positief voor bezoekers inderdaad, maar absoluut niet vanuit perspectief Pinkpop verkoop. Pinkpop wilt toch uitverkopen, lijkt me? Dat doe je in ieder geval niet door nu Linkin Park te boeken, of ze hadden verkoop direct na vorige editie moeten starten.

• Leuk
Waarderingen: elo
Als ze Pinkpop doen volgend jaar, is het wel een bijzonder suffe zet door niet gewoon gelijk na afgelopen editie dat aan te kondigen en vast een early bird verkoop te doen. Nu heb je niet alleen de fans in de buurt al naar Werchter en het Gelredome laten gaan in 2025, maar geef je fans nog een keer de kans pinkpop over te slaan en ze dichtbij te gaan zien.

Pinkpop wilt toch uitverkopen, lijkt me?
willen ze dat? Of roept men dat dat 'moet'?

als het 60.000 per dag is is het ook al prima, uiteraard is het voor Mojo lekker als Pinkpop uitverkocht is. Er is een verschil, wat heb je minimaal nodig, dat is wat je wil en dan daarnaast alles daarboven is altijd wat lekker extra er bij hebt.

Vind het raar dat Download UK en Pinkpop nog geen aankondiging van Linkin Park gedaan hebben voor 2026...

als het 60.000 per dag is is het ook al prima, uiteraard is het voor Mojo lekker als Pinkpop uitverkocht is. Er is een verschil, wat heb je minimaal nodig, dat is wat je wil en dan daarnaast alles daarboven is altijd wat lekker extra er bij hebt.

Vind het raar dat Download UK en Pinkpop nog geen aankondiging van Linkin Park gedaan hebben voor 2026...
Welk festival wil er niet uitverkopen dan?

Download heeft geen haast, want geen andere UK show om mee te concurreren. Of de UK shows komen later met Download erbij. Dat is met Pinkpop en Werchter toch wat anders.

Is er eigenlijk een reden waarom Pinkpop voor het derde weekend heeft gekozen (tijdens de grootste metalfestivals van Europa)?

Zou een week eerder of later niet beter passen?

Users who are viewing this thread