Pinkpop 2026

Is dat niet gewoon na het laatst geplande evenement? Omdat het nog geen datum heeft.
nou, eerst was die verschoven na de cancel naar 20-06-2026, dus van 2025 naar 2026 met datum n.t.b.
waardoor deze tussen de Lyon en de Lissabon show kwam in het Pinkpop weekend...
waardoor een enkeling dacht dat Linkin Park out was voor Pinkpop 2026.
maar na deze aanpassing van ticketmaster lijkt duidelijk dat de dag inderdaad niet zomaar is tussen Lyon en Lissabon 2026.

keeping the hope alive
dus dat inderdaad nog steeds

SOUTH: Linkin Park - Sabrina Carpenter - Depeche Mode
NORTH: SOAD - Gracie Abrams / Noah Kahan - Volbeat

Mijn gok voor 2026:

South:
Linkin Park - Chappel Roan - Foo Fighters

North:
Soad - Benson Boone - Volbeat

Lijkt me een uitverkocht huis so lets hope!!!

EDIT:
Kansen zouden in principe groter voor Pinkpop moeten zijn omdat Glastonbury een jaartje overslaat.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Madigan
SOAD en BMTH zouden sommigen van jullie (of mss zelfs de meesten) als North head zetten, lees ik. En mijn hoofd kan dat echt niet begrijpen :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: reaper en Loek123
ook gewoon het probleem dat ge als north toch volledig in het licht speelt toch?

SOAD en BMTH zouden sommigen van jullie (of mss zelfs de meesten) als North head zetten, lees ik. En mijn hoofd kan dat echt niet begrijpen :ROFLMAO:
BMTH kreeg op Lowlands niet eens de halve Alpha gevuld en de Ziggo Dome was ook alles behalve uitverkocht. Die zijn niet meer dan een North head.

BMTH kreeg op Lowlands niet eens de halve Alpha gevuld en de Ziggo Dome was ook alles behalve uitverkocht. Die zijn niet meer dan een North head.
De ziggo dome was echt ver op voorhand al uitverkocht en sindsdien zijn ze flink gegroeid.is alweer 3 jaar geleden en in de tussentijd hebben ze een aantal van de grootste festivals in europa geheadlined.

Ook geen idee of ze op pinkpop die headline spot zouden krijgen hoor, maar je kunt je afvragen of ze nog zouden komen voor minder.

Weet niet of er echt een Nederlands festival is waar die band past.

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds
De ziggo dome was echt ver op voorhand al uitverkocht en sindsdien zijn ze flink gegroeid.is alweer 3 jaar geleden en in de tussentijd hebben ze een aantal van de grootste festivals in europa geheadlined.

Ook geen idee of ze op pinkpop die headline spot zouden krijgen hoor, maar je kunt je afvragen of ze nog zouden komen voor minder.

Headliner voor jera on air mischien

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Altijd die 'loze' opmerking: komen voor minder.. waar komt een artiest voor? Voor het podium waar hij op staat of voor het geld wat hij er voor krijgt. Als Mojo genoeg schuift maakt het de band niet uit voor welk podium ze komen.

Daarnaast blijft pinkpop een headliner festival die voor grote namen wil gaan.. past BMTH bij namen als Olivia Rodrigo, Ed Sheeran, Red Hot Chili Peppers etc?

Altijd die 'loze' opmerking: komen voor minder.. waar komt een artiest voor? Voor het podium waar hij op staat of voor het geld wat hij er voor krijgt. Als Mojo genoeg schuift maakt het de band niet uit voor welk podium ze komen.

Daarnaast blijft pinkpop een headliner festival die voor grote namen wil gaan.. past BMTH bij namen als Olivia Rodrigo, Ed Sheeran, Red Hot Chili Peppers etc?
Vind ik wel. Groter (en relevanter) dan RHCP imo

• Haha
Waarderingen: RubenFrusciante

Users who are viewing this thread