Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het echt een eerlijke kans gegeven en het was qua productie natuurlijk supervet. Maar jezus wat hebben die ook een paar hemeltergende songs he. Waarom speel je zoiets? Prima PP headliner wel.
Waarschijnlijk loop ik te hard van stapel maar dit was de sterkste Muse show ooit en, maar waarschijnlijk ben ik biased, de beste Pinkpop headliner in vele vele jaren.
Mijn "beste concert ooit" was Roger Waters (Pink Floyd) maar nu twijfel ik wel haha.
Ik heb het echt een eerlijke kans gegeven en het was qua productie natuurlijk supervet. Maar jezus wat hebben die ook een paar hemeltergende songs he. Waarom speel je zoiets? Prima PP headliner wel.
Ik vond het echt een retevette show! Compliance was idd iets minder. Maar verder was het hit na hit. Weinig interactie met publiek en geen gepraat, maar ze hadden zonder moeite de hele wei mee volgens mij (ik stond vrij vooraan dus weet niet helemaal hoe het verder achterin was).
Waarschijnlijk loop ik te hard van stapel maar dit was de sterkste Muse show ooit en, maar waarschijnlijk ben ik biased, de beste Pinkpop headliner in vele vele jaren.
Mijn "beste concert ooit" was Roger Waters (Pink Floyd) maar nu twijfel ik wel haha.
Ik heb een haat-liefde verhouding met ze. De riffs zijn echt wel dik, daarom vaak onder de indruk van de drummer en bassist. Die hoge, geforceerde, zang van Bellamy trek ik meestal niet.
Was weer een heel mooi jaar! Vandaag hadden volgens mij alle dagjes bezoekers de zelfde planning. Het was altijd op centrale plek bizar druk en verder nergens.
Alleen de warmte mocht soms iets minder maar verder niks te klagen over dit jaar!