Pinkpop 2025

Tot mijn grote verdriet 🥲 kan en ga ik morgen toch niet naar mijn geliefde Pinkpop waar ik zo naar uit keek en zin in had.

Die ivm met ziekenhuis opname van mijn vader in Zwitserland tijdens zijn vakantie. Waarschijnlijk vrijdag of zaterdag die kant op. Is spannende tijd en gaat niet zo goed.

Dacht eerst om nog wel een dagje te gaan maar met gedachten ergens anders is ‘t moeilijk genieten.

Mijn kaartje over gedaan aan een vriend, die graag nog wilde gaan.

Jullie die wel gaan onwijs veel plezier, geniet ook een beetje voor mij.
Heel erg veel sterkte!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Iedereen veel plezier op Pinkpop!
Maak er een fantastische weekend van en hou ons hier een beetje op de hoogte.
Ben dit jaar helaas niet van de partij, maar het blijft toch kriebelen...

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Hebben ze in Nederland al niet genoeg belevingsfestivals zoals BKS en DTRH? Die al een heel pak verjongen en progressiever zijn?

Misschien moet Pinkpop net wel mikken naar ouder (rock)publiek en meer de kant opgaan van een Rock am Ring (gezien dat Nederland ook al geen echt groot metalfestival heeft)?

Denk dat Nederland dat ook niet nodig heeft met een Graspop 5 km over de grens

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
mensen die alvast afreizen naar het 'mooie' Landgraaf, alvast veel plezier...
hopelijk zien we elkaar komende dagen.
wellicht bij de forummeeting die @hersenscheetje voorstelde vrijdag 13:30 uur bij de P van de Pinkpop letters
of op de festileaks meeting voor de Pinkpop-letters zaterdag 16:00 (uiteraard zijn ook meelezers welkom)

ben te herkennen volgens mijn profielfoto ;) en onderstaande shirts, Foo Fighters vrijdag, Volbeat zaterdag en Muse op zondag...
s-l1200.webp
584057a.jpg
71dU8TuNjyL._AC_UY1000_DpWeblab_.jpg

( geef me gerust een schouderklopje voor een praatje, ik bijt niet (hard)... )

Users who are viewing this thread