Pinkpop 2025

Als het ergens de gulden middenweg is ben ik allang blij.... dus max 25 graden is wat mij betreft warm zat. Alle voortekenen zijn in ieder geval goed qua weer... en daarmee gaat de rest ook zeker goed komen! @brutus257 jij had het bier koud staan toch???
Het staat goed koud! Ga er vanuit dat wij zo'n 13:00 bij de poort arriveren, heel benieuwd hoe dat dit jaar komt met zo'n kleine camping..
Of krijgen wij juist meer ruimte omdat de groepsplekken nog niet uitverkocht zijn!

Dekbed kan echt heel snel te koud worden icm koude ondergrond. Pas daar heel erg op. Als het <15 graden wordt s'nachts wil je geen dekbed hebben.
Kies zelf altijd een slaapzak. Wel een recht model die je open kan ritsen. Dan heb je drie opties:
Koud: erin gaan liggen, rits dicht
Normaal: open ritsen en eronder liggen
Warm: erop gaan liggen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en rednasnamsob
(als weerliefhebber) staar je niet alleen blind op de temperatuur maar ook op het dauwpunt, luchtvochtigheidsgraad en windrichtring. ik heb liever 25 graden met een frisse droge noordenwind dan 20 met een zwoele zuidenwind.

Oeiii ik hoop dat t rond de 24 graden max is bij pinkpop ... anders is het echt niet uit te houden in de volle zon
Ach we hebben de laatste jaren al veel warmere edities gehad en die waren ook super. Overdag gewoon een natte theedoek om je nek en vanaf een uur of 18.00 pas aan het bier, maar de lol was er niet minder om!

Ach we hebben de laatste jaren al veel warmere edities gehad en die waren ook super. Overdag gewoon een natte theedoek om je nek en vanaf een uur of 18.00 pas aan het bier, maar de lol was er niet minder om!
2022 was s'nachts echt een hel maar door de naam mijn mening toen fantastische line-up overdag niet te veel geërgerd aan het weer. Als ze dit jaar de waterpunten beter geregeld hebben als toen komt het allemaal goed. Even voor de duidelijkheid, vrijdag en zaterdag was ruim 35 graden +.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Het staat goed koud! Ga er vanuit dat wij zo'n 13:00 bij de poort arriveren, heel benieuwd hoe dat dit jaar komt met zo'n kleine camping..
Of krijgen wij juist meer ruimte omdat de groepsplekken nog niet uitverkocht zijn!
ja 13:00 uur pas.... Dan is mijn bier al warm/op

Goed blijven drinken dan is er niks aan de hand 😉
overal is gratis water he...
niet alleen bij WML, overal waar water uit de kraan komt is drinkwater

of bedoel je wat anders 😉

beer GIF

• Winning
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread