Pinkpop 2025

Leuk hoor dan kunnen jullie alvast zien waar ze het interieur van de Droomvlucht hebben gelaten op het terrein. 😉

[edit] en ik ben jaloers natuurlijk!
flower swinging GIF by Efteling

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Al voor een langere tijd meelezend hier, leuke discussies en inside informatie om mee te krijgen.

Zelf deze zomer voor de 9e keer naar Pinkpop. Groep heeft een redelijke basis met ieder jaar wat extra mensen die mee gaan voor een dag of een weekend. Terugkerend iets ook van de afgelopen jaren. Uiteindelijke doel is gewoon gezellig weekendje genieten, muziek voor sommige wat meer bijzaak.

Discusse over de line up ook elk jaar interessant. We hebben als groep een eigen playlist, om beetje bekend te raken met de artiesten van dat jaar. 5 nummers per artiest. Hier de laatste dagen eens wat meer tijd in gestoken en toch tot de conclusie gekomen dat er qua grote namen wellicht niet veel staat, maar als je echt wilt er genoeg leuks staat om te ontdekken. En dat is voor mij toch ook een van de redenen van een festival. Nieuwe muziek ontdekken,

We hebben er in ieder geval zin in. 3 dagen feestje maken met, zoals het er nu naar uit ziet, heerlijk weer.

Al voor een langere tijd meelezend hier, leuke discussies en inside informatie om mee te krijgen.

Zelf deze zomer voor de 9e keer naar Pinkpop. Groep heeft een redelijke basis met ieder jaar wat extra mensen die mee gaan voor een dag of een weekend. Terugkerend iets ook van de afgelopen jaren. Uiteindelijke doel is gewoon gezellig weekendje genieten, muziek voor sommige wat meer bijzaak.

Discusse over de line up ook elk jaar interessant. We hebben als groep een eigen playlist, om beetje bekend te raken met de artiesten van dat jaar. 5 nummers per artiest. Hier de laatste dagen eens wat meer tijd in gestoken en toch tot de conclusie gekomen dat er qua grote namen wellicht niet veel staat, maar als je echt wilt er genoeg leuks staat om te ontdekken. En dat is voor mij toch ook een van de redenen van een festival. Nieuwe muziek ontdekken,

We hebben er in ieder geval zin in. 3 dagen feestje maken met, zoals het er nu naar uit ziet, heerlijk weer.
Welkom! Leuk ook om herkenbare verhalen zoals die van jou te lezen.

Zo hebben we allemaal ervaring opgedaan met het ontdekken of verrast worden door een band waar je normaal gesproken geen kaart voor zou kopen.

Een rustiger editie is iets dat veel mensen nog niet hebben meegemaakt, dat gaat mensen waarschijnlijk ook wel bevallen.
We wachten ook nog steeds op de stand van zaken in de kaartverkoop.

• Leuk
Waarderingen: Festivallert
Weet niet of mensen in dit blog het interesseert maar er zijn dit jaar ook 2 veranderingen voor de buurt/buren.

Qua parkeren dient men nu stickers te plakken op auto’s (die krijg je er echt niet of) de doorrij kaarten uitlenen aan anderen mensen zodat die dichtbij kunnen parkeren zit er dus echt niet meer in.

Verder is de buurtborrel (woensdag 18 juni) veranderd. Normaal was deze bij stage 4 met live muziek van poppodium in de buurt. Daar zijn ze nu van af gestapt. De buurtborrel is/ wordt een soort letterlijke borrel op het tuinterras. Hij duurt ook “maar” van 7 tot 10 uur
Ik heb hier een papieren doorlaat bewijs voor het industrieterrein "achter" Minli. In en uitrijden baanstraat/Wattstraat.

• Leuk
Ik heb hier een papieren doorlaat bewijs voor het industrieterrein "achter" Minli. In en uitrijden baanstraat/Wattstraat.
Tot hoe laat is het daar donderdag nog vrij toegankelijk? Want begreep dat de Einsteinstraat al 's ochtends vroeg dicht is voor verkeer. Wij willen eigenlijk zo dicht mogelijk bij de ingang van Camping A komen om de auto uit te laden....

Echt perfect festival weer als het zo blijft. Hoeft van mij ook zeker niet warmer te worden.
Zo langzamerhand alles beetje bij elkaar aan het sprokkelen, gekeken of alles het nog doet en staat.

Ik heb er zin in!
Nou andere weer app geeft nu dit aan:
1000023245.jpg
Das dus wel aanzienlijk warmer🥵

Vooral zo heet en dan geen wolkje is wel een beetje aan de strakke kant. Toch zie ik de meeste bronnen 23-26 graden aanwijzen.....

Het kan nog best wat veranderen 8 dagen van te voren.
Als het ergens de gulden middenweg is ben ik allang blij.... dus max 25 graden is wat mij betreft warm zat. Alle voortekenen zijn in ieder geval goed qua weer... en daarmee gaat de rest ook zeker goed komen! @brutus257 jij had het bier koud staan toch???

• Leuk
Ik denk zelf dat 20-22 met af en toe een klein wolkje perfect is. Voor mijn gevoel is het als het boven de 25 schiet al gauw gewoon heel warm, 28 of 32 maakt dan hooguit een hydrateerbeker water meer of minder.

Tot hoe laat is het daar donderdag nog vrij toegankelijk? Want begreep dat de Einsteinstraat al 's ochtends vroeg dicht is voor verkeer. Wij willen eigenlijk zo dicht mogelijk bij de ingang van Camping A komen om de auto uit te laden....
Vanaf donderdag 15 uur is de kaart geldig, dan zal alles dicht zijn.

Ik denk zelf dat 20-22 met af en toe een klein wolkje perfect is. Voor mijn gevoel is het als het boven de 25 schiet al gauw gewoon heel warm, 28 of 32 maakt dan hooguit een hydrateerbeker water meer of minder.
Boven 25 graden in de volle zon is het niet meer prettig vind ik zelf inderdaad ook. De asfalt ring op het terrein helpt dan ook niet mee, dat wordt in de volle zon gewoon vloerverwarming wat op hol is geslagen.

• Leuk
Hooguit een hydrateerbeker meer is voor mij iets te zacht uitgedrukt.
2022 die 2e dag was gewoon lijden met 33.1 graden.Wij hebben toen vooral tot 19:30 uur veel bij dat Douwe Egberts standje aan de ring in de schaduw gehangen en water gedronken.
Pas vanaf 19:30 voorzichtig bier gaan drinken.

Vanaf 30 graden is er een groot bad nodig om af te koelen!!!
Dat was een jaar wel heel leuk op Lowlands met het Beugelbad. 🙏🏻

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Hooguit een hydrateerbeker meer is voor mij iets te zacht uitgedrukt.
2022 die 2e dag was gewoon lijden met 33.1 graden.Wij hebben toen vooral tot 19:30 uur veel bij dat Douwe Egberts standje aan de ring in de schaduw gehangen en water gedronken.
Pas vanaf 19:30 voorzichtig bier gaan drinken.

Vanaf 30 graden is er een groot bad nodig om af te koelen!!!
Dat was een jaar wel heel leuk op Lowlands met het Beugelbad. 🙏🏻
Beugelbad? Die moet ik toen volledig gemist hebben haha

Beugelbad? Die moet ik toen volledig gemist hebben haha
Was in de editie van 2012, maar ook ik heb het moeten opzoeken.
Schermopname_11-6-2025_131126_www.flickr.com.jpeg
Voor de voorpret: De festival paklijst

maar.... de vraag: Slaapzak of toch je eigen dekbed? Ik nijg naar een dekbed, maar is misschien wel weer wat lastiger meenemen...
Het is jouw keuze maar ik zou altijd voor een slaapzak gaan.
Dekbed is fijner maar heel onhandig met vervoer.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread