Pinkpop 2025

Benieuwd of dat zo is? dacht eerder aan een Tap to Pay systeem namelijk die Rabobank bied

(meen op Paaspop ook ingezet?)
Oh daar ben ik niet bekend mee, is dat gewoon een telefoon per medewerker? Grote kans dat dat het is inderdaad, ik vergeleek het met andere niet mojo festivals

het bekertjes cup to cup systeem keert ook weer terug

als je dit jaar jouw beker óf retourtoken kwijt bent, dan dien je een nieuwe beker aan te schaffen (die kost dit jaar € 1,- i.p.v. een halve munt)
Mooi, is prima systeem. Je krijgt bij binnenkomst een retour token die je gebruikt voor je eerste drankje.

En je beker is naast de barren waar je ‘m natuurlijk kunt inleveren of omruilen. Vindt je ook overal op terrein mobiele karretjes waar je ze kunt inleveren voor een retour token.

Heb nog 2 tokens van vorig jaar. 😉

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver
Moet je dan de hele festival dag die cup meesleuren? Ookal drink je alleen maar water uit je zakje

Moet je dan de hele festival dag die cup meesleuren? Ookal drink je alleen maar water uit je zakje
Dan nemen ze je beker weer in bij de bar en/of een van de vele mobiele punten en ontvang je weer een retour token. Zo heb jij altijd een retour token óf beker bij je.

Mooi, is prima systeem. Je krijgt er een bij binnenkomst. En ze zijn naast barren waar je ze natuurlijk kunt inleveren of omruilen. Ook overal op terrein vindt je mobiele karretjes waar je ze kunt inleveren voor een retour token.

Heb nog 2 tokens van vorig jaar.
Prima systeem en het scheelt een berg afval op het veld / terrein.Hier werd ook tegenop gekeken bij de introductie ervan zie hetzelfde gebeuren met het cashless betalen.

Je kunt je cup inleveren voor een munt. Dan lever je die weer in als je drinken koopt.
Maar moet je dan wel de hele dag met die munt sleuren?
En zijn ze wel onbreekbaar? Wat nu als ik er op ga zitten en hij breekt door midden, krijg ik dan voortaan alleen nog halve bekers bier als ik een halve munt geef? Maar moet ik dan wel de volle bak betalen of alleen de helft? En kan ik een halve munt bijkopen?

Prima systeem en het scheelt een berg afval op het veld / terrein.Hier werd ook tegenop gekeken bij de introductie ervan zie hetzelfde gebeuren met het cashless betalen.
Misschien is dit wel een idee om de partytent weer toe te staan.

Je betaald 30 euro borg om een partytent te mogen plaatsen en als je hem niet bij vertrek kunt laten zien da. Ben je 30 euro kwijt.

Een partytent token….

Is er een knik in de kabel gekomen voor de vervanger van Adam?
Kan me niet voorstellen er van uitgaande dat het Odell is zo lang moet duren!

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Dank jullie wel voor update weer. Het heeft ons besluiten om Pinkpop twee dagen extra te verlengen in Heijenrath. Nog nooit van gehoord maar wat ik al eerder heb gezegd: Limburg een fijne omgeving.

We verblijven net als dit jaar in kasteel Terworm.

Komen vaak artiesten daar ook tegen zoals deze legendarische foto!!

Misschien is dit wel een idee om de partytent weer toe te staan.

Je betaald 30 euro borg om een partytent te mogen plaatsen en als je hem niet bij vertrek kunt laten zien da. Ben je 30 euro kwijt.

Een partytent token….
Borg mag wel veel hoger zijn, want als je je partytent laat staan, ben je gewoon illegaal vuil aan het storten (en ben je een waardeloos mens). 150 euro lijkt me wel prima.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Borg mag wel veel hoger zijn, want als je je partytent laat staan, ben je gewoon illegaal vuil aan het storten (en ben je een waardeloos mens). 150 euro lijkt me wel prima.
Ook goed, doen we 150 euro.
Als dat de partytent terugbrengt dan betaal ik met liefde.
Wil ik wel een ‘find my partytent’ partytent zodat een ander er niet met mijn partytent vandoor kan.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ook goed, doen we 150 euro.
Als dat de partytent terugbrengt dan betaal ik met liefde.
Wil ik wel een ‘find my partytent’ partytent zodat een ander er niet met mijn partytent vandoor kan.
Die staat dan in beton (wel onhandig op camping A, maar ja). En je krijgt er een GPS bij om in het donker terug te vinden.

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Hier wil ik het niet over hebben! Het enigste waar ik tegen op kijk volgende week, zal me wat meer beperken in het vrije leven wat ik volgende week heb! Denk echt dat ik ga twijfelen als ik honger heb of een rondje geef.. vrijheid was toch altijd een zak met munten en gaan! Net als de jongetje vroeger op de kermis.

En ik weet dat we mee moeten met de tijd, en dat het bedrag hetzelfde blijft maar toch!
Ook daar is het remedie goed drinken voor op een gegeven moment heb je het niet meer in de gaten 😉
Munten was juist het tegenovergestelde van vrijheid. Je moest er eerst voor in de rij staan om ze te halen. Nu loop je meteen naar de bar.
Als je munten op waren moest je nieuwe halen, weer in de rij. Nu pin je gewoon opnieuw aan de bar.
Als je munten over had moest je ervan af zien te komen. Nu staat dat geld gewoon nog steeds op je rekening
😎

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje
Maar moet je dan wel de hele dag met die munt sleuren?
En zijn ze wel onbreekbaar? Wat nu als ik er op ga zitten en hij breekt door midden, krijg ik dan voortaan alleen nog halve bekers bier als ik een halve munt geef? Maar moet ik dan wel de volle bak betalen of alleen de helft? En kan ik een halve munt bijkopen?
Wij hebben sinds de invoering van herbruikbare bekers met onze groep allemaal zo'n soort keycord met rubberen ring waar je beker in past. Raak je je beker ook niet kwijt, heb je je handen vrij om te klappen of je frietje te eten. Ideaal. Snap niet dat bedrijven deze nog niet massaal als relatiegeschenk aanbieden met reclame op de keycord.

Users who are viewing this thread