Pinkpop 2025

Ik ben me nog aan het verbazen over het feit hoe klein camping A nu is geworden. In principe is er nu nog maar 1(!) voetbalveld over (en nog een klein beetje langs de groepsplekken) waar mensen met een vaste gast ticket kunnen staan, want voor een groepsticket heb je die niet nodig.

Dan vraag ik me af of ze dit op voorhand al wisten. Want de vaste gast tickets voor A waren vrij vlot 'uitverkocht' dacht ik. Of hebben ze dat maar er aangehangen toen ze zagen dat het aantal niet meer omhoog ging en dus maar de camping hebben gehalveerd?

Uiteindelijk wel logisch dat ze de oppervlakte moeten aanpassen naar het aantal kampeerders. Anders krijgt de organisatie de kopers van de groepsplekken op zich natuurlijk.

Of er moet iets anders spelen op de velden waar ik niks vanaf weet natuurlijk.
Uit betrouwbare bron vernomen dat een deel van camping A wordt ingericht als crewcamping, waar o.a. de vrijwilligers verblijven. Dit was vorig jaar nog aan de andere kant van het festivalterrein. Zou dus goed kunnen dat ze op basis van het aantal weekendtickets de boel eerder op slot hebben gegooid, zodat er geen los campingterrein voor de crew ingericht hoeft te worden.

Uit betrouwbare bron vernomen dat een deel van camping A wordt ingericht als crewcamping, waar o.a. de vrijwilligers verblijven. Dit was vorig jaar nog aan de andere kant van het festivalterrein. Zou dus goed kunnen dat ze op basis van het aantal weekendtickets de boel eerder op slot hebben gegooid, zodat er geen los campingterrein voor de crew ingericht hoeft te worden.
Klinkt logisch, maar als het vooral om vrijwilligers gaat. Deze komen toch meestal van verenigingen uit de buurt? Misschien dat die ook de volle festival ervaring willen, maar als ik 100 m verder woon was voor mij de keuze snel gemaakt :p

Ik heb al een beetje terug te zoeken in het forum, maar kon nog niet echt een antwoord vinden.

Ik ga dit jaar op de vrijdag naar pinkpop en zou dan graag de headliner willen zien. Probleem is dat ik dan nog terug naar Utrecht moet en er zijn per zaterdag beginnende spoorwerkzaamheden van de NS. Nu zit ik te twijfelen of ik dan Utrecht nog wel ga redden met het OV. Ik zit er nu over te denken om dan een georganiseerde bus te nemen vanaf Utrecht, maar daarvan zijn de vertrektijden nog niet bekend. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat die vertrektijden van die bussen voorgaande jaren ongeveer waren?

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Ik ben me nog aan het verbazen over het feit hoe klein camping A nu is geworden. In principe is er nu nog maar 1(!) voetbalveld over (en nog een klein beetje langs de groepsplekken) waar mensen met een vaste gast ticket kunnen staan, want voor een groepsticket heb je die niet nodig.

Dan vraag ik me af of ze dit op voorhand al wisten. Want de vaste gast tickets voor A waren vrij vlot 'uitverkocht' dacht ik. Of hebben ze dat maar er aangehangen toen ze zagen dat het aantal niet meer omhoog ging en dus maar de camping hebben gehalveerd?

Uiteindelijk wel logisch dat ze de oppervlakte moeten aanpassen naar het aantal kampeerders. Anders krijgt de organisatie de kopers van de groepsplekken op zich natuurlijk.

Was echt snel uitverkocht, dus denk dat dit voor de verkoop al bekend was, enkel de groepsplekken niet.. (geen idee of ze daar zo'n groot deel van het terrein mee op wouden vullen).

Klinkt logisch, maar als het vooral om vrijwilligers gaat. Deze komen toch meestal van verenigingen uit de buurt? Misschien dat die ook de volle festival ervaring willen, maar als ik 100 m verder woon was voor mij de keuze snel gemaakt :p
In dit geval gaat het om vrijwilligers van poppodia uit het hele land. Dus in dat geval wel fijn als je een campingplek in de buurt hebt;)

• Winning
Waarderingen: JohndeBever

Een tijdje terug gaf iemand aan dat er nu kunstgrasvelden liggen! Geen idee of dat klopt? Maar kan mij voorstellen dat ze daar geen tentjes op willen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Goede avond allen,

Helaas ben ik een tijdje wat minder actief geweest op het forum, een combi van Bloedarmoede en mentale klachten had mij even genekt. Het gaat langzaam de betere kant op, maar het maakte wel dat ik voor het eerst in jaren minder stond te popelen wat betreft Pinkpop en de voorpret. Uiteindelijk beginnen we er nu toch wel een beetje zin in te krijgen en misschien ook wel goed voor mij een beetje ontspanning. Ik heb al een beetje terug gelezen, maar ik heb niet heel veel gemist zie ik🫣😅.
Maar we zijn in elk geval weer terug, op naar pp'25 en daarna uiteraard VOLBEAT! in Ahoy ❤️‍🔥🤘

Sorry not sorry, uiteraard moest ik de naam VOLBEAT! ook even benoemen😅😂

Laatst bewerkt:
ZO, toch besloten om met t vrouwtje zondag een dag te gaan

Hebben zo op ma een hotel naast pinkpop geboekt, verrassend goedkoop! 90 eur nachtje incl ontbijt. Klopt t ook dat je daar dan ook gewoon gratis kan parkeren?

Alpine snow hotel landgraaf wel te verstaan

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
ZO, toch besloten om met t vrouwtje zondag een dag te gaan

Hebben zo op ma een hotel naast pinkpop geboekt, verrassend goedkoop! 90 eur nachtje incl ontbijt. Klopt t ook dat je daar dan ook gewoon gratis kan parkeren?

Alpine snow hotel landgraaf wel te verstaan
Heb je wel de juiste datum? 😂 al jaren probeer ik dit te boeken en altijd vol of datums die je niet kan selecteren

Your welcome😂 Fijn dat je kan annuleren.
Volgens mij wordt dat hotel dan gebruikt voor staff etc, want zoals ik al zei ik probeer dit al jaren te boeken maar die dagen kan ik nooit selecteren

Volgens mij is het wel makkelijker om een hotel te vinden als je vier voor het hele weekend hoeft te boeken, maar kan ook gewoon een gevoel zijn

Volgens mij is het wel makkelijker om een hotel te vinden als je vier voor het hele weekend hoeft te boeken, maar kan ook gewoon een gevoel zijn
Ja ik zie in heerlen of sittard nog wel prima opties zitten; zit alleen met t vervoer te kijken die kant op dan of de auto + parkeren handig is , of een taxi oid.

Komt goed, iig bedankt nog voor t attenderen van de juiste datum^

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Je komt nog relatief eenvoudig in Heerlen of Sittard met het OV. Daar een OV-fiets pakken kan ook nog.

Als je kunt kiezen tussen Heerlen of Sittard zou ik wel voor Heerlen kiezen. Als je vanuit Sittard komt, moet je nog overstappen in Heerlen om in Landgraaf te komen. Vanuit Heerlen met de fiets naar Megaland is ook prima te doen (tenzij je meer in de richting van Hoensbroek zit).

Users who are viewing this thread