Pinkpop 2025

En misschien ook wel headliner toch? Hij staat op DTRH dit jaar ook voor een kleine 50.000 mensen (al werkt het daar natuurlijk net iets anders omdat hij geen dag hoeft te dragen want geen dagkaarten).

Met een goede naam ernaast zie ik dat wel gebeuren. Doe Yungblud maar, die liever niet op LL ;-)
Bedoelde ook meer met het oog op de (toekomst)visie dat op Noord ook een 'echte' headliner staat sinds het podium gedraaid is en dit grotere namen zou moeten overhalen. In dat rijtje past Sam Fender zeker nog wel, vind ik.

Bedoelde ook meer met het oog op de (toekomst)visie dat op Noord ook een 'echte' headliner staat sinds het podium gedraaid is en dit grotere namen zou moeten overhalen. In dat rijtje past Sam Fender zeker nog wel, vind ik.
Oh het zou zeker kunnen op Noord. Maar ook op Zuid denk ik. Zeker als je de nieuwe directie hoort over 70 potentiële headliners, daar zit een Sam Fender zeker tussen.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
imo had hij dit jaar niet misstaan op het affiche
kan nog steeds....:

- heeft een gapend gat tussen 6 juni en 3 juli
- staat 15 juni op een festival in de UK(?)
- lijkt mij een waardige vervanger voor Adam Lambert

En bovendien zou dit overeen komen met de theorie van sommigen dat er een artiest komt die eerst wilde wachten tot zijn/haar eigen show(s) in de verkoop gingen.

Enige waardoor ik denk dat het niet zo is, is dat ik denk dat Benson Boone best wel voor een boost in de kaartverkoop zou kunnen zorgen.

kan nog steeds....:

En bovendien zou dit overeen komen met de theorie van sommigen dat er een artiest komt die eerst wilde wachten tot zijn/haar eigen show(s) in de verkoop gingen.

Enige waardoor ik denk dat het niet zo is, is dat ik denk dat Benson Boone best wel voor een boost in de kaartverkoop zou kunnen zorgen.
Haha je bent wel volhardend, heerlijk!

Het zou in mijn ogen onlogisch zijn als hij alleen voor Pinkpop naar Europa komt en die ene gig in het Wembley.

Maar ik hoop dat jij gelijk krijgt want Odell heb ik al eens gezien!

kan nog steeds....:

Marketing technisch heb ik geleerd dat je die laatste boost zo dicht mogelijk op het festivalweekend wil hebben. Een week/paar dagen voor het festival zorgt er voor dat twijfelaars niet te lang denken en brengt Pinkpop weer even een paar nieuwsartikelen op vlak voor de start.

Het zou in mijn ogen onlogisch zijn als hij alleen voor Pinkpop naar Europa komt en die ene gig in het Wembley.

Maar hier wel mee eens, niet voor dat tijdslot inderdaad. Maar wie weet..!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Ja maar ik denk dan niet dat ie alleen Pinkpop doet maar misschien nog wat meer festivals in Europa?

Het is ook niet zo dat ik overtuigd ben, maar ik zou werkelijk niet weten wie ze dan daar neer moeten zetten... Maar ach. Ik ga sowieso al, dus wie er straks daadwerkelijk staat zien we dan wel weer ;)

Ik ben wel heel benieuwd wanneer ze het bekend gaan maken... Kan toch niet al te lang meer duren lijkt mij

Via de onderwater weblink naar de foto's op de website is Tom Odell niet te vinden. Neem toch aan dat Pinkpop onderwater de pagina voor deze laatste artiest al klaar heeft staan.
Heb er al meerdere opgezocht, maar niks gevonden. Tom Odell dagelijks aan het verversen, maar niks...

Ik ben me nog aan het verbazen over het feit hoe klein camping A nu is geworden. In principe is er nu nog maar 1(!) voetbalveld over (en nog een klein beetje langs de groepsplekken) waar mensen met een vaste gast ticket kunnen staan, want voor een groepsticket heb je die niet nodig.

Dan vraag ik me af of ze dit op voorhand al wisten. Want de vaste gast tickets voor A waren vrij vlot 'uitverkocht' dacht ik. Of hebben ze dat maar er aangehangen toen ze zagen dat het aantal niet meer omhoog ging en dus maar de camping hebben gehalveerd?

Uiteindelijk wel logisch dat ze de oppervlakte moeten aanpassen naar het aantal kampeerders. Anders krijgt de organisatie de kopers van de groepsplekken op zich natuurlijk.

Of er moet iets anders spelen op de velden waar ik niks vanaf weet natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread