Uit betrouwbare bron vernomen dat een deel van camping A wordt ingericht als crewcamping, waar o.a. de vrijwilligers verblijven. Dit was vorig jaar nog aan de andere kant van het festivalterrein. Zou dus goed kunnen dat ze op basis van het aantal weekendtickets de boel eerder op slot hebben gegooid, zodat er geen los campingterrein voor de crew ingericht hoeft te worden.Ik ben me nog aan het verbazen over het feit hoe klein camping A nu is geworden. In principe is er nu nog maar 1(!) voetbalveld over (en nog een klein beetje langs de groepsplekken) waar mensen met een vaste gast ticket kunnen staan, want voor een groepsticket heb je die niet nodig.
Dan vraag ik me af of ze dit op voorhand al wisten. Want de vaste gast tickets voor A waren vrij vlot 'uitverkocht' dacht ik. Of hebben ze dat maar er aangehangen toen ze zagen dat het aantal niet meer omhoog ging en dus maar de camping hebben gehalveerd?
Uiteindelijk wel logisch dat ze de oppervlakte moeten aanpassen naar het aantal kampeerders. Anders krijgt de organisatie de kopers van de groepsplekken op zich natuurlijk.
Of er moet iets anders spelen op de velden waar ik niks vanaf weet natuurlijk.