Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
is het niet zo dat je tijdens Cypress Hill legendarisch laveloos wordt...? Was althans wel mijn bedoeling. Had nog zo gehoopt dat ze in de tent zouden staan... als een soort van grote hotbox...
maar misschien moeten er nog meer data bekend gemaakt worden? ik schrijf 'm nog niet af hoor. Is wel een rijzende ster, dus wilt misschien juist nu dat momentum pakken...
maar misschien moeten er nog meer data bekend gemaakt worden? ik schrijf 'm nog niet af hoor. Is wel een rijzende ster, dus wilt misschien juist nu dat momentum pakken...
Ja klopt daar kwam @Casper1995 ook al mee. Al lijkt dat wel een of andere standalone cashgrab ipv een volledige festivalgig. Maar het wordt inderdaad gewoon Odell
Benson Boone staat in Ziggo en Sportpaleis in het najaar. Afhankelijk van de verkoop hiervan, verwacht ik hem volgend jaar wel op PP en mogelijk zelfs op een hoge spot als zijn shows dit jaar uitverkopen.
Dit verwacht ik ook wel van Sam Fender. Echt bijzonder dat dit op dtrh staat had veel beter gestaan op pinkpop.
Ik verwacht in het najaar of voorjaar 2026 een zaaltour met aansluitend festivals.
Dit verwacht ik ook wel van Sam Fender. Echt bijzonder dat dit op dtrh staat had veel beter gestaan op pinkpop.
Ik verwacht in het najaar of voorjaar 2026 een zaaltour met aansluitend festivals.