Pinkpop 2025

nieuwe editie van OOR (6 2025) is weer een Pinkpop special met Matt Bellamy van Muse op de cover

• Leuk
Waarderingen: Davidd
En een flink interview met Jarn (programmeur)

Edit: zonder nieuwswaarde, staat niks nieuws in

Laatst bewerkt:
Omdat dat gat te groot is. Als een Amerikaanse act 3+ weken niet in Europa is betekent dat doorgaans dat ze niet beschikbaar zijn
maar misschien moeten er nog meer data bekend gemaakt worden? ik schrijf 'm nog niet af hoor. Is wel een rijzende ster, dus wilt misschien juist nu dat momentum pakken...

Omdat dat gat te groot is. Als een Amerikaanse act 3+ weken niet in Europa is betekent dat doorgaans dat ze niet beschikbaar zijn
Het wordt inderdaad gewoon Tom Odell, maar Benson Boone staat op 15 juni op een festival in Londen dus er is geen gat van drie weken

Het wordt inderdaad gewoon Tom Odell, maar Benson Boone staat op 15 juni op een festival in Londen dus er is geen gat van drie weken
Benson Boone staat in Ziggo en Sportpaleis in het najaar. Afhankelijk van de verkoop hiervan, verwacht ik hem volgend jaar wel op PP en mogelijk zelfs op een hoge spot als zijn shows dit jaar uitverkopen.

Dit verwacht ik ook wel van Sam Fender. Echt bijzonder dat dit op dtrh staat had veel beter gestaan op pinkpop.
Ik verwacht in het najaar of voorjaar 2026 een zaaltour met aansluitend festivals.
Iets met beschikbaarheid denk ik. En ik vind Fender prima aansluiten op DTRH trouwens.

Users who are viewing this thread