Pinkpop 2025

Zijn er eigenlijk nog ontwikkelingen rond Justin Timberlake en Dean Lewis? Volgens mij zaten deze 2 ook met geannuleerde concerten als ik het goed heb?
Timberlake heeft in de loop van zijn huidige tour 3 van elkaar losstaande optredens geannuleerd wegens gezondheidsproblemen, maar op meer dan 100 shows is dat geen patroon.

Dean Lewis heeft een paar dagen geleden alle optredens in mei geannuleerd om zijn stembanden rust te geven, denk niet dat we voor juni weten of dat genoeg rust was.

Ja maar hoe haal ik nu een rondje voor vrienden???
Pay Me Kim Kardashian GIF by GQ

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ze introduceren dus ook een cashkaart, waarbij je contant geld inwisselt bij een wisselkantoor en dat op zo'n pas wordt gezet. Dat is me daar een partijtje ruk.
Werkt prima hoor. Alleen hopen dat daar niet al te veel mensen gebruik van maken zodat de rij bij het kantoor niet te lang wordt. Gebruiken we ook bij een zeker podium waar ik nogal vaak ben te vinden, zeker bij wat oudere rockconcerten, urban dansnachten en publiek met een migratieachtergrond wordt er nog dankbaar gebruik van gemaakt.

Helpt ook wel dat cash nog een wettelijk betaalmiddel is en het dus wel zo netjes is om dat nog steeds toe te staan.

Helpt ook wel dat cash nog een wettelijk betaalmiddel is en het dus wel zo netjes is om dat nog steeds toe te staan.
Nee, maar daar ben ik het absoluut mee eens, alleen het is toch weer een extra handeling voor degenen die met cash willen betalen. Zou m.i. ook gewoon bij de bar moeten kunnen.

Nee, maar daar ben ik het absoluut mee eens, alleen het is toch weer een extra handeling voor degenen die met cash willen betalen. Zou m.i. ook gewoon bij de bar moeten kunnen.
Dat gaat de accountant (en het personeel) niet heel leuk vinden denk ik. Zorgt per transactie voor heel veel extra tijd en je loopt het risico dat het geld gejat wordt bij de barren

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Helaas, geen muntjes meer... (Vroeger kartonnen bonnetjes btw). Onze groep (ieder jaar plusminus 20) is in wisselende samenstellingen en subgroepjes op het terrein te vinden gedurende het festival. Was altijd: "handjes voor bier" --> muntje inleveren als je dorst had bij de "haler". Gaat anders worden dus, jammer het is wat het is. Voor ons geen groepskaart omdat de samenstelling van de (sub)groep(jes) continu anders is. Voordeel: misschien wordt er minder gedronken hierdoor.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Dat gaat de accountant (en het personeel) niet heel leuk vinden denk ik. Zorgt per transactie voor heel veel extra tijd en je loopt het risico dat het geld gejat wordt bij de barren

Ja en gedoe met voldoende wisselgeld in de kassa hebben liggen. Dat is gewoon niet te doen.

Klinkt als een formule die steeds minder haalbaar wordt voor Pinkpop. Simpelweg omdat die grote headliners steeds minder vaak beschikbaar zijn voor Pinkpop, vanwege interne concurrentie binnen Mojo en concurrentie. Zonder een goed dagprogramma gaat Pinkpop het niet redden.

Overigens: de meer legendarische optredens op Pinkpop waren ook juist níet de headliners (zoals de eerste optredens van Pearl Jam, RATM of het optreden in het onweer van Arcade Fire).

En verder blijf ik het wat bizar vinden hoe moeilijk er gedaan wordt over cashless/muntloos betalen op Pinkpop hoor...
De grote is toch niet lijdend?
Voor mijn gevoel is 1 grote vis genoeg, zet daar 2 tegenover die zich kunnen bewijzen een headliner positie te zijn!

Zoals RW dit jaar met Sam Fender probeert.

Users who are viewing this thread