Pinkpop 2025

Praat eens normaal...!
Misschien dat ze het terrein er anders op indelen, aantal barren, wc's etc.
Haha oke baas? Ik bedoel alleen te zeggen; vorig jaar waren er 35.000 man op de vrijdag; toen was er ook niets anders. Het enige wat ze dit jaar sowieso anders moeten doen is een extra WC blok neerzetten, want die rijen op zondag waren echt bezoekertje pesten.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en hersenscheetje
Haha oke baas? Ik bedoel alleen te zeggen; vorig jaar waren er 35.000 man op de vrijdag; toen was er ook niets anders. Het enige wat ze dit jaar sowieso anders moeten doen is een extra WC blok neerzetten, want die rijen op zondag waren echt bezoekertje pesten.
Nouja en dus die doorgang naar de tent weer openzetten, maar dat hebben ze al toegezegd

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hoewel ik een weekendticket heb, twijfel ik op dit moment of ik moet gaan. Niet vanwege de line-up, maar door mijn hielspoor denk ik erover om mijn ticket door te verkopen. Hoewel een willekeurige volgorde, heb ik wel een top 10 van artiesten die ik graag wil zien.

1. Muse
2. Korn
3. The Warning
4. Weezer
5. Alestorm
6. Justin Timberlake
7. Inhaler
8. Krezip
9. Pommelien Thijs
10. Amira Elfeky

Ik heb alles weer opgestart om de verwachtingstop 10 van iedereen te combineren, zodat we kunnen zien waar het forum het meest naar uitkijkt. Dus drop je top 10 lijstje en dan neem ik die mee 😁
1. Cypress Hill
2. Korn
3. Sticks
4. Justin Timberlake
5. Faithless
6. Muse
7. Bob Vylan
8. Alestorm
9. Biffy Clyro
10. Hardy (had hoger gestaan, maar clash met Cypress Hill)

Dit jaar ging de voorkeur van de groep naar Pinkpop in plaats van Graspop, dus hierbij mijn top 10:

1. Muse
2. Korn
3. Weezer
4. Bob Vylan (misschien zelfs hoger, top band live!)
5. Amyl and the Sniffers
6. Soft Play
7. Bad Nerves
8. Inhaler
9. Cypress Hill
10. Hiqpy (toch wel benieuwd naar, want iedereen is lyrisch over die band)

De drie dagen zitten al helemaal vol, dus ik ga mij wel kunnen vermaken daar.

Users who are viewing this thread