Pinkpop 2025

Nice, veel plezier!

Een tip: ik weet niet hoezeer je gesteld bent op een fatsoenlijke nachtrust, maar een nachtje op een Pukkelpop camping is wel even wat anders dan op een Pinkpop camping. Dus mocht je kamperen op camping Chill of Relax, houd dan rekening met een serieus gebrek aan slaap...

Is ook echt een verademing als je inderdaad op een festival komt, waarbij de camping en het festival terrein eigenlijk bijna één terrein zijn. Toen ik voor het eerst op Lowlands was ging er echt een wereld voor me open. Ook op een Sziget en DTRH was dit erg prettig. Maakte voor mij de festival ervaring zelfs een stuk relaxter, ondanks dat het qua geluidsoverlast vaak wel iets heftiger is op de campings.
Hoe bizar ook, maar op DTRH en op Lowlands heb ik eigenlijk nog nooit echt geluidsoverlast gehad. Helpt misschien ook dat het programma de hele nacht doorgaat.

Afgelopen zomer was ik op een Frans festival, waar de programmering om 2 uur 's nachts klaar was en ik vond het echt bizar hoe er tot een uur of 5 uit alle richtingen drum 'n bass en hardstyle te horen was op die camping. Heb nog nooit zo vreselijk geslapen op een festival.

• Winning
Waarderingen: hersenscheetje
Die bier pre-order van de socials van vandaag is niet eens zo’n hele slechte deal.
€1,25 per biertje bij de 4 sixpacks, €1,33 bij het setje van 2. Supermarktprijs (bij de AH) voor een sixpackje brand is €7,49, dus zo goed als gelijk aan de prijs voor 4 sixpacks. Dat scheelt toch weer tillen.

Die bier pre-order van de socials van vandaag is niet eens zo’n hele slechte deal.
€1,25 per biertje bij de 4 sixpacks, €1,33 bij het setje van 2. Supermarktprijs (bij de AH) voor een sixpackje brand is €7,49, dus zo goed als gelijk aan de prijs voor 4 sixpacks. Dat scheelt toch weer tillen.
Fles rosé is ook goed te doen. Die kost bij de onlinewinkels hooguit 1 euro minder. Prima rosé trouwens.

Ik zit even naar je handtekening te kijken en zie dat je behoorlijk wat festivals hebt bezocht in je leven, waarvan Lowlands en DTRH echt heel vaak. Alleen zie dat je nog maar twee keer naar Pinkpop bent geweest, waarvan de laatste keer in 2013. Ben benieuwd waarom je dan dit jaar ook voor Pinkpop hebt gekozen?

Ja klopt en ik snap dat je je dat afvraagt! Lowlands en DTRH zijn mijn favoriete festivals en ga ik in principe elk jaar heen. Ik hou echt van de mix van verschillende muziekstijlen, zowel grotere als kleinere namen. Daarnaast kies ik soms nog een ander festival als daar iets komt wat ik echt graag wil zien. Dit jaar ben ik echt verrast door de line up van Pinkpop en vind ik de mix van pop en alternatievere acts erg leuk. We gaan vooral voor Olivia Rodrigo en TLDP. Verder staat KoRn al heel lang op m’n lijstje en Justin Timberlake zou ik ook graag willen zien. Dat zijn toch acts die ik snel te duur vind om er een los concertticket voor te kopen. Vandaar het weekendticket!

Waar kun je dit vinden?

Weet iemand dit misschien: Kun je dit alle dagen afhalen? Eerste dag is het bier van thuis ook nog wel koud, dus wil dit dan op een latere dag ophalen maar weet niet of dat kan?
In de mail van Pinkpop stond volgens mij (mail heb ik al verwijderd) ophalen op vrijdag, dus niet op andere dagen.

Zoals het nu eruit ziet wordt dit mijn spoorboekje:

Vrijdag: Warhouse - Alestorm - Mika - Weezer - Bad Nerves - Kid Kapichi - Justin

Zaterdag: The Academic - Claude - Amyl and the Sniffers - Cypress Hill - (Nog te noemen artiest?) - Joost - Faithless - Last Dinner Party - Olivia

Zondag: DeWolff - Imminence - Krezip - Kaiser Chiefs - The Warning - Biffy Clyro - Korn - Muse

8x South stage
9x North stage
6x tent stage
1x Stage 4

Zeer opvallend voor mij het laatste aangezien ik laatste jaren zeker 3/4 keer bij stage 4 te vinden was!

Users who are viewing this thread