Nice, veel plezier!
Een tip: ik weet niet hoezeer je gesteld bent op een fatsoenlijke nachtrust, maar een nachtje op een Pukkelpop camping is wel even wat anders dan op een Pinkpop camping. Dus mocht je kamperen op camping Chill of Relax, houd dan rekening met een serieus gebrek aan slaap...
Hoe bizar ook, maar op DTRH en op Lowlands heb ik eigenlijk nog nooit echt geluidsoverlast gehad. Helpt misschien ook dat het programma de hele nacht doorgaat.Is ook echt een verademing als je inderdaad op een festival komt, waarbij de camping en het festival terrein eigenlijk bijna één terrein zijn. Toen ik voor het eerst op Lowlands was ging er echt een wereld voor me open. Ook op een Sziget en DTRH was dit erg prettig. Maakte voor mij de festival ervaring zelfs een stuk relaxter, ondanks dat het qua geluidsoverlast vaak wel iets heftiger is op de campings.
Afgelopen zomer was ik op een Frans festival, waar de programmering om 2 uur 's nachts klaar was en ik vond het echt bizar hoe er tot een uur of 5 uit alle richtingen drum 'n bass en hardstyle te horen was op die camping. Heb nog nooit zo vreselijk geslapen op een festival.