Pinkpop 2025

Nou, niets mis met Bospop hoor...

Maar ik snap de reactie wel, een Amerikaanse artiest vervangen door het meisje om de hoek, is voor mij niet echt een juich moment "jahooeeee"
Jullie stellen je enorm aan met "kids top 20" en "meisje om de hoek". Kom op, je kan beter dan dit.

En nee, niks mis met Bospop, of van andere muziek houden. Maar kom, als je dit geen logische boeking vindt dan snap je de essentie van Pinkpop niet meer. Voor 90% zijn dit gewoon vergelijkbare radiovriendelijke namen. Dat het een vrouw is die in het Nederlands zingt doet daar niets aan af.

Een collega heeft gelijk kaarten gekocht door Pommelien Thijs. Vind het een oke boeking misschien even kijken als er niks leuks tegen over staat. Maar het is wel een kaart verkoper.

Jullie stellen je enorm aan met "kids top 20" en "meisje om de hoek". Kom op, je kan beter dan dit.
Heeft niets met aanstellen te maken?
Dan had ik de term "zum kotzen" wel gebruikt... Dat zou aanstellen zijn.

zo zien we dat, ligt wellicht ook aan de act an sich, waar we liever vanaf willen zien en jij blijkbaar meer voor bent.

Mijn optiek, niet de spannende vervanger voor een act als Shaboozey met nog 8 weken tot het festival. Teleurstellend imo

• Leuk
Waarderingen: Gloaming en jeff250381
Heeft niets met aanstellen te maken?
Dan had ik de term "zum kotzen" wel gebruikt... Dat zou aanstellen zijn.

zo zien we dat, ligt wellicht ook aan de act an sich, waar we liever vanaf willen zien en jij blijkbaar meer voor bent.

Mijn optiek, niet de spannende vervanger voor een act als Shaboozey met nog 8 weken tot het festival. Teleurstellend imo
Een uitverkochte Afas act als vervanger voor een Paradiso act is best netjes. :P

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en Oasiss
Tijd voor Bospop bruut.
Daar zit ik ook nog aan te twijfelen, maar pinkpop zit nog in mijn hart.. na 16 jaar pinkpop zonder ook maar 1x over te slaan sla je niet zomaar over, het zit zo in je leven!
Zoals naar de kapper of tandarts gaan 🤪

Ook vind ik de line-up in zijn geheel niet slecht, de hogere spots vallen wat tegen (op korn, weezer en Muse na).

Mis wel de classics zoals Robert Plant, The Specials of Pretenders die we eerder hebben gehad!

had liever appels met appels vergeleken, dus Shaboozey voor een vergelijkbare act.
Mojo deed nog een beetje haar best met Alestorm voor Flogging Molly.

Ach wellicht valt het mee en staat Pommelien Thijs in de tent, op de lineup staat ze in ieder geval nog onder Ronnie Flex

had liever appels met appels vergeleken, dus Shaboozey voor een vergelijkbare act.
Mojo deed nog een beetje haar best met Alestorm voor Flogging Molly.
Een beetje haar best? Los van smaak is dit gewoon een meer dan prima boeking. Relevante act, Afas uitverkocht, trekt publiek. Past goed op de vrijdag.

Mooie spot op Main of Noord zou verdient zijn.

• Leuk
Waarderingen: elo en Oasiss
Een beetje haar best? Los van smaak is dit gewoon een meer dan prima boeking. Relevante act, Afas uitverkocht, trekt publiek. Past goed op de vrijdag.

Mooie spot op Main of Noord zou verdient zijn.
Past goed op de vrijdag, die volg ik niet?

Wat is er nu ineens zo goed aan de Pinkpop vrijdag? De minste dag van de 3 imo, dus wat dat betreft heb je imo gelijk 😂

De vervanging van Shaboozey had imo een Amerikaanse (of tenminste Engels talige) rapper en singer-songwriter moeten zijn.

Ze wordt als 7e van onder genoemd op de site, geeft mij meer een tent-naam indicatie

De vervanging van Shaboozey had imo een Amerikaanse (of tenminste Engels talige) rapper en singer-songwriter moeten zijn.
Waarom? Het gaat erom dat er een goeie act staat ongeacht waar de act wegkomt. Dat is niet zo relevant.

En past imo prima op de vrijdag omdat er vast fans van Timberlake, Tate en andere popacts blij met Pommelien zullen zijn.

dat er in de buurt veel Duitsers wonen is niet zo relevant, dat is niet de doelgroep van Pinkpop. De randstad wel. Marketing is grotendeels ingericht op Nederland, en de programmering ook.
Dat zijn dan keuzes, maar met afstanden heeft dat niks te maken. 't Gaat erom dat hier werd gezegd dat Landgraaf te ver is voor jonge fans van Olivia Rodrigo. Dan vraag ik: te ver voor wie? Als ze uit Rotterdam of Haarlem moeten komen misschien, maar voor jongeren uit Aken en Genk* is dat geen excuus om weg te blijven. Ik wil maar zeggen dat het achterland voor Pinkpop groot genoeg is om ook een bestaansrecht te hebben zonder bezoekers van "boven de rivieren". Misschien is het wel een goed idee als Pinkpop zich eens wat meer gaat richten op potentiële bezoekers van (net) over de landsgrenzen.

* die kunnen in dit specifieke voorbeeld inderdaad dan ook naar Werchter

Waarom? Het gaat erom dat er een goeie act staat ongeacht waar de act wegkomt. Dat is niet zo relevant.

En past imo prima op de vrijdag omdat er vast fans van Timberlake, Tate en andere popacts blij met Pommelien zullen zijn.
dan had ik dus toch wel gehoopt op een goede act die Shaboozey vervangt, en ik vind Pomme-wie minder relevant

voor mij is de vrijdag alleen maar slechter geworden, dan deze minste dag al was, ook helemaal na de afzegging van Flogging Molly eerder. Gewoon 2 must see's foetsie, echt super jammer!!!

Timberlake en Weezer zijn de must see's die hier zijn overgebleven voor mij. Hopelijk maken Justin Timberlake, OatW, Inhaler, Weezer en Alestorm er nog een mooie dag van, misschien geef ik Sawyer Hill ook nog wel een kansje (Stage 4?).

dan had ik dus toch wel gehoopt op een goede act die Shaboozey vervangt, en ik vind Pomme-wie minder relevant

voor mij is de vrijdag alleen maar slechter geworden, dan deze minste dag al was, ook helemaal na de afzegging van Flogging Molly eerder. Gewoon 2 must see's foetsie, echt super jammer!!!

Timberlake en Weezer zijn de must see's die hier zijn overgebleven voor mij. Hopelijk maken Justin Timberlake, OatW, Inhaler, Weezer en Alestorm er nog een mooie dag van, misschien geef ik Sawyer Hill ook nog wel een kansje (Stage 4?).
Maar je dochter is wel blij met Pommelien, toch?

• Leuk
Waarderingen: elo en Timmetje

Users who are viewing this thread