Pinkpop 2025

oh wow, wist niet dat ze daar ruim 2 maanen van te voren mee begonnen!

Maar wel mooi, een teken dat het er echt begint aan te komen!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Benson Boone? Doet 10 dagen van te voren ook wat festivals in Spanje/Portugal. Daarna nog niets gepland
Denk het niet. Verwacht dat hij een hogere positie eist als Adam Lambert. Zou knap zijn als het ze lukt maar er lijkt dan geen plek meer voor.

Al is hij wel welkom en vooral als hij weer Brain May meeneemt.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
zou ik heel blij van worden, raar dat die veel Europese festivals overslaat en zo'n raar gat in de tour heeft... Maar kan ook met uitbrengen van z'n nieuwe album te maken hebben.
Als jullie niet zwijgen, dan ik ook niet 😂 Waarom wordt je heel blij van een artiest met één megahit en verder een tenenkrommende act joh, laat dan maar Kane komen. Dinand is tenminste nog sympatiek 😉

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Festivalgek
zijn inmiddels wel al wat verschillende pluimage langsgekomen voor de Adam Lambert cancel...

Pommelien Thijs, Eefje de Visser, Roxy Dekker, Ilse de Lange, Son Mieux, Epica, wellicht voor wat meer halverwege de dag
Lionel Richie, "Hello Tempest Road", Kensington, Anouk, Benson Boone?
Daarnaast zie ik zelfs ook een aantal hele grote namen die een gat hebben rond Pinkpop, Charli XCX, Sabrina Carpenter, Noah Kahan. Maar dan moet Last Dinner Party een stap naar onder doen op het affiche?

Een blik op het tijdschema geeft wellicht een indicatie over de invulling?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Daarnaast zie ik zelfs ook een aantal hele grote namen die een gat hebben rond Pinkpop, Charli XCX, Sabrina Carpenter, Noah Kahan. Maar dan moet Last Dinner Party een stap naar onder doen op het affiche?

TLDP is toch totaal geen subheadliner niveau? Daar mist echt wat kwaliteit.

Misschien doen ze nog een Werchtertje zoals met KOL?

zijn inmiddels wel al wat verschillende pluimage langsgekomen voor de Adam Lambert cancel...

Pommelien Thijs, Eefje de Visser, Roxy Dekker, Ilse de Lange, Son Mieux, Epica, wellicht voor wat meer halverwege de dag
Lionel Richie, "Hello Tempest Road", Kensington, Anouk, Benson Boone?

Charli xcx en Sabrina Carpenter gaan no way sub staan voor Olivia Rodrigo

Users who are viewing this thread