Pinkpop 2025

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Ik denk dat we toch ook rekening moeten houden dat Kings of Leon weer eens een afsluiter gaat worden? Vorig jaar weinig in europa geweest en nu met het nieuwe album en grote tour in amerika.
Zou me niks verbazen als die volgend jaar de oversteek maken.
Een combi Sam Fender - Kings of Leon zou ik persoonlijk zo slecht nog niet vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.441
Ik denk dat we toch ook rekening moeten houden dat Kings of Leon weer eens een afsluiter gaat worden? Vorig jaar weinig in europa geweest en nu met het nieuwe album en grote tour in amerika.
Zou me niks verbazen als die volgend jaar de oversteek maken.
Een combi Sam Fender - Kings of Leon zou ik persoonlijk zo slecht nog niet vinden
Die zijn te klein.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
939
413
Ik denk dat we toch ook rekening moeten houden dat Kings of Leon weer eens een afsluiter gaat worden? Vorig jaar weinig in europa geweest en nu met het nieuwe album en grote tour in amerika.
Zou me niks verbazen als die volgend jaar de oversteek maken.
Een combi Sam Fender - Kings of Leon zou ik persoonlijk zo slecht nog niet vinden
Ik zou dat wel lekker vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en D02

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
437
652
zoals gezegd, ik wacht liever eerst af met welke headliners Greenfield, NovaRock en Download deze week komen... Eens zien of er aankomende week festival headliners opduiken om iets zinnigs over te zeggen
Only Greenfield & Nova Rock have an announcement.

I'll say Slipknot for Greenfield is 100% sure plus Volbeat & Toten Hosen could play both festivals. Or some surprise like Blink & Linkin.

Not a word about Download announcement, but so far biggest contenders are Sleep Token, Green Day & Korn.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Ik denk dat we toch ook rekening moeten houden dat Kings of Leon weer eens een afsluiter gaat worden? Vorig jaar weinig in europa geweest en nu met het nieuwe album en grote tour in amerika.
Zou me niks verbazen als die volgend jaar de oversteek maken.
Een combi Sam Fender - Kings of Leon zou ik persoonlijk zo slecht nog niet vinden
Yes!! Perfecte combi... kom maar door
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.936
zoals gezegd, ik wacht liever eerst af met welke headliners Greenfield, NovaRock en Download deze week komen... Eens zien of er aankomende week festival headliners opduiken om iets zinnigs over te zeggen

Is het zeker dat NovaRock en Greenfield met headliners komen? Download lees ik van Jesus dat er niks aangekondigd was over een aankondiging?
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Ik denk dat we toch ook rekening moeten houden dat Kings of Leon weer eens een afsluiter gaat worden? Vorig jaar weinig in europa geweest en nu met het nieuwe album en grote tour in amerika.
Zou me niks verbazen als die volgend jaar de oversteek maken.
Een combi Sam Fender - Kings of Leon zou ik persoonlijk zo slecht nog niet vinden
God alsjeblieft niet zeg. Niks saaiers dan KoL op een festival als afsluiter... Kan je beter een album opzetten en het extra geld gebruiken voor andere acts
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
God alsjeblieft niet zeg. Niks saaiers dan KoL op een festival als afsluiter... Kan je beter een album opzetten en het extra geld gebruiken voor andere acts
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien? (Of heb je ze überhaupt live gezien?)

Ik vond dit jaar alle 3 headliners saai, dit heeft niets te maken met dat het ook daadwerkelijk saai was, maar meer omdat ik het nooit luister en naar wil luisteren..

Voor de fans (of mensen die het kunnen waarderen) is het naar alle waarschijnlijkheid niet saai geweest!

ik zou er blij van worden, van een timberlake weer niet! Maar dat is smaak..
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien? (Of heb je ze überhaupt live gezien?)

Ik vond dit jaar alle 3 headliners saai, dit heeft niets te maken met dat het ook daadwerkelijk saai was, maar meer omdat ik het nooit luister en naar wil luisteren..

Voor de fans (of mensen die het kunnen waarderen) is het naar alle waarschijnlijkheid niet saai geweest!

ik zou er blij van worden, van een timberlake weer niet! Maar dat is smaak..
Ik heb Kings of Leon 3 keer een kans gegeven, het was 3 keer zo saai als iets. Alsof dat de band tegen hun zin op een podium staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Want waar hint Coachella naar?
Mick Jagger Dancing GIF
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
oh, ik dacht

Money, get away
Get a good job with more pay, and you're okay
Money, it's a gas
Grab that cash with both hands and make a stash


https%3A%2F%2Fimages.genius.com%2F4d401487c0df60894948e4340012cc56.850x850x1.png
Dat kan ook nog, misschien heb jij wel gelijk. Ik zat teveel in tunnelvisie met de geruchten over de EU-tour van de Stones, excusez!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Die zin wordt gebruikt omdat er natuurlijk veel geld mee gemoeid is. Maar het gaat er volgens mij om dat ze voor de kerstdagen mogelijk met grote headliner(s) gaan komen. PF is het natuurlijk niet. Die zijn klaar. Dat weet iedereen nu onderhand toch wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken