Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Ik zie ze ook nog wel naast Linkin Park grijpen.
Ik heb daar weinig mee maar ook dat zie ik wel gebeuren. Het is gewoon wachten tot een andere headliner zich aan gaat dienen.
Zelf denk ik dat Pearl Jam nog steeds een optie is. Zet daarbij Justin Timberlake en The Cure en dan denk ik dat er veel mensen te vreden zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.939
6.189
Vraag me oprecht af wat het publiek voor LP gaat zijn. De bekendmsking was een buzz, en ik hoorde op de radio er ook over. Maar het is niet dat ik die singel dagelijks op de radio hoor.

Zou me niet verbazen dat er oprecht nog mensen staan die een heel ander Linkin Park verwachten…

Ik gok op Muse, Kings of Leon en JT
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
977
671
I can't stop the feeling is toch de meest gestreamde als we zo gaan kijken en die kwam uit in 2016
Niet alleen als je kijkt naar streams. Gewoon zijn grootste hit in Nederland, 8 weken nummer 1 in de top 40 en een nummer dat echt iedereen kent.

En ik zie in 2018 nog een top 10-hit die ik ook wel zou kunnen meeneuriën. Maar goed, het is wel dik 10 jaar geleden dat Timberlake een plaat uitbracht die mìj enigszins interesseerde. (En dat is dan weer een beduidend betere score is dan de Foo Fighters, van wie het oeuvre voor mij eindigt in 2005. Pearl Jam durf ik niet op te zoeken :p)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.502
7.489
Vraag me oprecht af wat het publiek voor LP gaat zijn. De bekendmsking was een buzz, en ik hoorde op de radio er ook over. Maar het is niet dat ik die singel dagelijks op de radio hoor.
Wordt op Kink wel veel gedraaid. En de zaalshows hadden echt gigantisch veel mensen in wachtrijen.

Ik hoop op Ziggodome.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Wordt op Kink wel veel gedraaid. En de zaalshows hadden echt gigantisch veel mensen in wachtrijen.

Ik hoop op Ziggodome.
Aangezien ze zelf aangeven dat ze nog in het boekingsproces zitten voor volgend jaar zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat PP na het afzeggen van FF is doorgeschakeld naar LP....
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
545
282
Gokje.

- Justin Timberlake met daarvoor op Noord weer (hoewel ik ze graag als headliner zou zien) Volbeat voor het knal effect.
- Muse gezien dat vorig jaar uiteindelijk gecanceld zou zijn.
- Eminem
Of toch ergens Linkin park al twijfel ik of ze Linkin park gelijk als headliner durven te zetten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.939
6.189
Niet alleen als je kijkt naar streams. Gewoon zijn grootste hit in Nederland, 8 weken nummer 1 in de top 40 en een nummer dat echt iedereen kent.

En ik zie in 2018 nog een top 10-hit die ik ook wel zou kunnen meeneuriën. Maar goed, het is wel dik 10 jaar geleden dat Timberlake een plaat uitbracht die mìj enigszins interesseerde. (En dat is dan weer een beduidend betere score is dan de Foo Fighters, van wie het oeuvre voor mij eindigt in 2005. Pearl Jam durf ik niet op te zoeken :p)
Het was oprecht niet het eerste nummer wat bij mij opkwam. En ik vind de tijd dat een hit uitkomt ook wel belangrijk. Want een hit en iets mee kunnen neuriën vind ik persoonlijk wat anders. Sterker nog, gevoelsmatig hoeft een nummer 1 hit zelfs nog geen hit te zijn, als je snap wat ik bedoel.

Ik weet uberhaupt niet wat er nu op 1 staat. PJ en FF teren nog op hun classic Pinkpop act value. Niet meer, niet minder.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
950
417
Of toch ergens Linkin park al twijfel ik of ze Linkin park gelijk als headliner durven te zetten.
Omdat ze twijfelen of ze wel een headliner zijn? Want dat lijkt me toch niet de vraag en ook de pinkpop boekers hebben toch de wachtrijen gezien bij de concerten in europa
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
948
1.136
Ik weet uberhaupt niet wat er nu op 1 staat. PJ en FF teren nog op hun classic Pinkpop act value. Niet meer, niet minder.
Absoluut mee eens dat Pearl Jam op hun classic value teert, maar met dat nieuwe album zie ik die graag een rondje festivals doen dit jaar (ja, weet dat het snel is na de vorige keer). Heb ze nog nooit gezien en dat nieuwe album in combinatie met de classics gaat toch heerlijk werken voor mij
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.073
2.081
Kylie Minogue heeft weer wat extra concerten toegevoegd. Tot 6 juni in the UK al denk ik persoonlijk niet dat ze festivals gaat doen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken