Pinkpop 2025

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.520
2.029
Vind je dat? Vind net dat deze band ondanks de lange, lange carrière nog altijd straffe shows weggeeft. Doe je ogen dicht en je hoort letterlijk geen verschil tussen Robert Smith uit 1983 en 2024.
Sterker nog: ik heb ze twee jaar (?) geleden gezien in Ziggo. Het was denk ik de zevende keer of zo dat ik ze live zag en ik vond Robert Smith fenomenaal zingen. Misschien wel beter en intenser dan ooit.

En ik kan me voorstellen dat een nieuw album brengen op Pinkpop wat teveel van het goede is tegenwoordig, maar ze kunnen met alle gemak twee uur lang de hitfabriek openzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

colette283

Dagopener
13 sep 2022
549
285
Omdat ze twijfelen of ze wel een headliner zijn? Want dat lijkt me toch niet de vraag en ook de pinkpop boekers hebben toch de wachtrijen gezien bij de concerten in europa
Tja het is en blijft toch Pinkpop. Het zou super vet zijn, en wij zitten direct klaar om een kaartje te bemachtigen. Maar durft pp het aan dat is meer de vraag. Ik bedoel, niet dat het kwa genre vergelijkbaar is. Maar dus Lipa en Billie Eilish hebben ze ook aan zich voorbij laten gaan. En sommige bands zijn te ingewikkeld hebben we al eerder gehoord.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.647
8.988
Tja het is en blijft toch Pinkpop. Het zou super vet zijn, en wij zitten direct klaar om een kaartje te bemachtigen. Maar durft pp het aan dat is meer de vraag. Ik bedoel, niet dat het kwa genre vergelijkbaar is. Maar dus Lipa en Billie Eilish hebben ze ook aan zich voorbij laten gaan. En sommige bands zijn te ingewikkeld hebben we al eerder gehoord.

Hebben ze voorbij laten gaan of hebben ze niet kunnen krijgen, dat is nog wel een wereld van verschil en we weten niet welke van de twee het is of iets ertussen in?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
549
285
Vorige week drie dagen Qmusic gehoord op werk, door een ietwat lawaaierige omgeving hoor ik er gelukkig maar weinig van, maar nummers herkennen werkt wel vaak, dan kan ik het ineens goed horen.

Minimaal twee van de drie dagen kwam Linkin Park toch voorbij daar, dus dat sluit wel aan bij het “Qmusic Pinkpop publiek”
Studio Brussel ook hoor minstens twee keer per dag Linkin park.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

colette283

Dagopener
13 sep 2022
549
285
Om gek van te worden.
Tja het heeft zijn voor en zijn nadelen. De luisteraar is het nummer straks misschien zat omdat ze het te vaak achter elkaar horen. Maar ja de tekst kunnen we inmiddels helemaal van buiten als ze komen 🤣, dus dat zal geen probleem meer moeten zijn om mee te bleiren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken