Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.502
7.489
I can't stop the feeling is toch de meest gestreamde als we zo gaan kijken en die kwam uit in 2016 maar goed dit is natuurlijk ook veel te lang geleden om het een relevante popnaam te noemen maar prima headliner voor pinkpop
Ja, en die is ook bijna 10 jaar geleden, zoals Indiaan al zei. In de afgelopen tien jaar doet het lijken of hij net nog een hit heeft gehad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.939
6.189
I can't stop the feeling is toch de meest gestreamde als we zo gaan kijken en die kwam uit in 2016 maar goed dit is natuurlijk ook veel te lang geleden om het een relevante popnaam te noemen maar prima headliner voor pinkpop
Ah zo'n Timberlake fan ben ik ook niet. Maar gevoels matig ook te lang geleden inderdaad ;) En wel eens hoor. Zeker als de 2 andere headliners kwalitatief goed zijn of ook een bepaalde relevantie bevatten, dan kan je Timberlake er best naast zetten. Het moet niet de kartrekker zijn naar mijn mening.

Ik zou nooit naar een Timberlake concert gaan. Maar als je op een leuk festival ala Pinkpop/Werchter bent en de rest van de line-up is ook chill dan zou ik het wel eens "mee willen pakken". Zo heb ik dus ook Justin Bieber en Bruno Mars live mogen zien, waarvan laatst genoemde nog best beviel. Al hoewel de "pop-act" mij nooit echt heeft weten te "raken".
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
950
417
Ah zo'n Timberlake fan ben ik ook niet. Maar gevoels matig ook te lang geleden inderdaad ;) En wel eens hoor. Zeker als de 2 andere headliners kwalitatief goed zijn of ook een bepaalde relevantie bevatten, dan kan je Timberlake er best naast zetten. Het moet niet de kartrekker zijn naar mijn mening.

Ik zou nooit naar een Timberlake concert gaan. Maar als je op een leuk festival ala Pinkpop/Werchter bent en de rest van de line-up is ook chill dan zou ik het wel eens "mee willen pakken". Zo heb ik dus ook Justin Bieber en Bruno Mars live mogen zien, waarvan laatst genoemde nog best beviel. Al hoewel de "pop-act" mij nooit echt heeft weten te "raken".
Voor mij is het ook liever kwijt dan rijk maar objectief is het een prima headliner zullen we maar zeggen haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Ach Justin Timberlake - The Cure en Linkin Park zou gewoon een prima combi zijn, los van mijn persoonlijke mening. Als je de rest ook een beetje leuk kan opvullen dan heb je echt wel slechtere edities gehad.

Misschien dat ze Justin Timberlake weer kunnen combineren met een DJ. Tiësto is ook weer even geleden toch?
Leuke combinatie idd, zou alleen The Cure vervangen door een 'nieuwe' headliner, wellicht ook wat vrouwelijke inbreng...
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
945
1.707
The Cure, Justin Timerlake en Linkin Park zou wel echt een prima Pinkpop rijtje zijn. Voor mij persoonlijk alleen The Cure interessant, maar voor Pinkpop een mooi rijtje met voor ieder wat wils.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Dat was de vraag niet hé haha.
justin timberlake GIF
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.502
7.489
Maar oprecht: je bent normaal niet van de popheadliners. Vanwaar dan ineens wel zo'n voorstander van Timberlake?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
950
417
Wat zijn een beetje de noord afsluiter en subs die we kunnen verwachten?
Ook wel leuk om een beetje op een rijtje te hebben toch kwam zelf op een paar namen maar ben niet heel erg in de pop namen die dat mis kunnen gaan doen.

Sam Fender
Volbeat
Jack White
Kings of leon ( hopelijk accepteren ze dat dan is het echt een mooie boeking)
Blink-182
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
imo,
is Timberlake wel een 1 op 1 voor de Pinkpop vrijdag, perfecte pop headliner die nog nooit op Pinkpop gestaan heeft.
De 'comeback' van Linkin Park komt als geroepen voor Pinkpop als wederopstanding en nodige Rock headliner. Het 'oude' Linkin Park is al 12/13 jaar geleden voor Pinkpop.
Dan is er nog een 'nieuwe' headliner nodig, ik kijk dan vooral naar de festivals die al aankondigingen gedaan hebben, bijvoorbeeld Lollapalooza's van Zuid Amerika. Wellicht wat vrouwelijke inbreng naast de andere twee headliners?

Zet The Cure maar neer waar ze meer tot hun recht komen, voor passende publiek intiem in Ziggo of headliner DTRH of BKS... En Pinkpop meer Sky of Q programma ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.502
7.489
Misschien heeft Robbie Williams ook nog wel een plekje vrij in de agenda. Ik zie ze ook nog wel naast Linkin Park grijpen.
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken