Pinkpop 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
De stream staat aan (bij Jiri11 wel even het geluid uitgezet), het eerste gastoptreden is een feit, en volgens mij kan je zo vooraan staan ;).

Veel plezier vandaag!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
207
492
Is de kwaliteit van die stream elk jaar zo belabberd geweest? Of ligt het aan mijn verbinding? Ik kan de blokjes tellen!
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Ik zie op de foto in de festileaks whatsapp groep dat er ook extra schaduw en zitplekken bij zijn gekomen op het grote veld aan de rand tegen het asfalt aan.
Stage 4 doet het trouwens nog niet op de stream dus we mogen nu nog een x naar Jirri luisteren...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Waarom wordt de voorpagina van de website van Festileaks niet veranderd in een Pinkpopversie? Bij Best Kept Secret werd dat wel gedaan, terwijl Pinkpop ondanks de tegenvallende kaartverkoop een dubbel aantal bezoekers heeft over 3 dagen gezien?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Waarom wordt de voorpagina van de website van Festileaks niet veranderd in een Pinkpopversie? Bij Best Kept Secret werd dat wel gedaan, terwijl Pinkpop ondanks de tegenvallende kaartverkoop een dubbel aantal bezoekers heeft over 3 dagen gezien?
Ik zie toch vooral Pinkpop items hoor. Maar goed, de Graspopgangers kunnen dit ook zeggen natuurlijk. Daar misschien nog wel meer volk.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Is het mysterie rond de verdwenen toiletten naast het noord podium al opgelost eigenlijk? Staan ze er nou wel of niet
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Niks meer te zien in die hoek, geen bar geen wc
Ah, zonde, vond dat altijd een fijn plekje om uit het voorvak te komen en meteen een drankje te halen en even naar de WC te gaan. Maar op de livestream ziet het er vrij rustig uit overal dus qua drukte snap ik dat je daar niet perse nog een bar nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Amai die Livestream.

"Hoeveel camerabewegingen en snelle overgangen wil je?"

"Ja."
Lijkt wel of ze aan het kijken zijn wat ze allemaal met hun camerapunten kunnen doen voor de grote acts komen.

Palaye Royale niet echt spannend.
 

Giches

Playlistbediener
8 jun 2024
12
6
Ah, zonde, vond dat altijd een fijn plekje om uit het voorvak te komen en meteen een drankje te halen en even naar de WC te gaan. Maar op de livestream ziet het er vrij rustig uit overal dus qua drukte snap ik dat je daar niet perse nog een bar nodig hebt.
Het is nog heel vroeg he, de grotere 'drukte' is er pas over een paar uur. Maar dan nog is het zonde dat het weg is.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Waarom wordt de voorpagina van de website van Festileaks niet veranderd in een Pinkpopversie? Bij Best Kept Secret werd dat wel gedaan, terwijl Pinkpop ondanks de tegenvallende kaartverkoop een dubbel aantal bezoekers heeft over 3 dagen gezien?
Omdat we Graspop gelijktijdig verslaan en anders die berichten weg zouden vallen. Maar er staan nu linkjes naar beide homepages voor wie wil filteren :)
 
Laatst bewerkt:

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
cian ducrot belichaamt alles wat er zo kut is aan de line up van pinkpop.
is natuurlijk een persoonlijke smaak, wat een bagger, ik heb gewoon helemaal niets met die "gevoelige" zangers
 
  • Leuk
Waarderingen: premiumpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken