Pinkpop 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.875
3.872
cian ducrot belichaamt alles wat er zo kut is aan de line up van pinkpop.
is natuurlijk een persoonlijke smaak, wat een bagger, ik heb gewoon helemaal niets met die "gevoelige" zangers
Haha dit is precies het gevoel wat mij ook bekroop toen ik het op de livestream zag. De Tom dit en James dat van deze wereld en allemaal inwisselbaar voor mijn idee
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
Ah, zonde, vond dat altijd een fijn plekje om uit het voorvak te komen en meteen een drankje te halen en even naar de WC te gaan. Maar op de livestream ziet het er vrij rustig uit overal dus qua drukte snap ik dat je daar niet perse nog een bar nodig hebt.
Ik ga die zeker missen. Ook het kleine brandlokaal en Skuumkoppe stand bij de tent zijn weg. Wilde net het nieuwe pinkpop bier proeven, maar dat kan nu echt alleen bij l het proeflokaal bij de Main. Er staat bij de tent nu een Ketel 1 stand voor in de plaats.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
648
717
Ik ga die zeker missen. Ook het kleine brandlokaal en Skuumkoppe stand bij de tent zijn weg. Wilde net het nieuwe pinkpop bier proeven, maar dat kan nu echt alleen bij l het proeflokaal bij de Main. Er staat bij de tent nu een Ketel 1 stand voor in de plaats.
Vreemd, op de plattegrond staat wel n brand bierlokaal bij de tentstage, jammer dat ze dat niet aanpassen.
Alhoewel n Ketel 1 ook wel lekker is met dit weer...😉
 

premiumpop

Playlistbediener
5 dec 2023
33
48
het is gewoon zo'n gezapige muziek - een paar dagen geleden dacht ik nog - de Concert at Sea line-up is wellicht nog spannender, maar na snelle blik moet ik daar wel op terugkomen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
En op de stream nog steeds elke 2 seconden een ander camerapunt.
Maat Babymetal tenminste wel meer pit dan AedM
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken