Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie op de foto in de festileaks whatsapp groep dat er ook extra schaduw en zitplekken bij zijn gekomen op het grote veld aan de rand tegen het asfalt aan.
Stage 4 doet het trouwens nog niet op de stream dus we mogen nu nog een x naar Jirri luisteren...
Waarom wordt de voorpagina van de website van Festileaks niet veranderd in een Pinkpopversie? Bij Best Kept Secret werd dat wel gedaan, terwijl Pinkpop ondanks de tegenvallende kaartverkoop een dubbel aantal bezoekers heeft over 3 dagen gezien?
Waarom wordt de voorpagina van de website van Festileaks niet veranderd in een Pinkpopversie? Bij Best Kept Secret werd dat wel gedaan, terwijl Pinkpop ondanks de tegenvallende kaartverkoop een dubbel aantal bezoekers heeft over 3 dagen gezien?
Ah, zonde, vond dat altijd een fijn plekje om uit het voorvak te komen en meteen een drankje te halen en even naar de WC te gaan. Maar op de livestream ziet het er vrij rustig uit overal dus qua drukte snap ik dat je daar niet perse nog een bar nodig hebt.
Ah, zonde, vond dat altijd een fijn plekje om uit het voorvak te komen en meteen een drankje te halen en even naar de WC te gaan. Maar op de livestream ziet het er vrij rustig uit overal dus qua drukte snap ik dat je daar niet perse nog een bar nodig hebt.
dat is modern. en fucking irritant
kijk eens op youtube een optreden van pinkpop in de jaren 90
heerlijk, dan kun je gewoon het optreden zien ipv een epileptische aanval te krijgen puur door de camerawisselingen
cian ducrot belichaamt alles wat er zo kut is aan de line up van pinkpop.
is natuurlijk een persoonlijke smaak, wat een bagger, ik heb gewoon helemaal niets met die "gevoelige" zangers